דרור ליטבק מונה ליו"ר ManpowerGroup ישראל

ליטבק יחליף את היור הנוכחי אמנון רדר אשר הודיע על רצונו לפרוש מהקבוצה ולפנות לאתגרים חדשים

 

 

 
דרור ליטבק, צילום: איתן טל חננידרור ליטבק, צילום: איתן טל חנני
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/05/2024

דרור ליטבק, שכיהן כמנכ"ל Experis ישראל (זרוע הטכנולוגיה של ManpowerGroup בישראל) יחליף את אמנון רדר, היו"ר הנוכחי, אשר הודיע על רצונו לפרוש מהקבוצה ולפנות לאתגרים חדשים, לאחר כ-25 שנות פעילות מרובת הישגים.

אמנון רדר, יו"ר ManpowerGroup ישראל היוצא: "אני גאה להעביר את הניהול של ManpowerGroup ישראל, שהייתה לי לבית ומפעל חיים לידיו הנאמנות של דרור, אחד המנהלים המוכשרים ביותר שיצא לי לעבוד איתם, ובטוח שהוא ימשיך להוביל את הקבוצה להישגים מרשימים ושיאים חדשים"

דרור ליטבק, יו"ר ManpowerGroup ישראל הנכנס: "אני רוצה להודות להנהלת הקבוצה העולמית על האמון שנתנה בי ולאמנון על 25 שנות מצוינות של מופת לניהול בהן הביא את הקבוצה להישגים מרשימים. אני מחויב להמשיך ולייצר ערך משמעותי ללקוחות שלנו, באמצעות פתרונות גמישים וחדשניים תוך מינוף היכולות של כלל מותגי הקבוצה בישראל  Talent Solutions  ,Experis ,Manpower - ו- Manpower TBO, במטרה לסייע להם לממש את יעדיהם העסקיים, זאת בנוסף להרחבת פעילות פתרונות הסיעוד שלנו באמצעות המותג Manpower Care"

אלן רומיליאק, נשיא אזור דרום אירופהManpowerGroup: "אני רוצה להודות לאמנון על השנים בהם הוביל את ManpowerGroup  ישראל להישגים מרשימים והפך אותה לאחת מהמדינות המובילות והמצליחות של ManpowerGroup  בעולם ושמח למנות את דרור כיו"ר החדש של הקבוצה בישראל. במהלך ששת השנים האחרונות תחת הנהגתו של דרור, Experis ישראל השיגה צמיחה מרשימה והתבססה כשחקן מוביל בשוק הישראלי. בנוסף, Experis  ישראל האיצה את התרחבותה הבינלאומית על ידי מינוף יכולות המותג Experis במיוחד בתחום פתרונות הסייבר" 

הנהלת ManpowerGroup העולמית, החברה המובילה בעולם לפתרונות חדשניים בעולם התעסוקה, מודיעה על מינויו של דרור ליטבק, ליו"ר החדש שלManpowerGroup ישראל, החל מה-1 לאוגוסט. ליטבק, שכיהן עד כה כמנכ"ל Experis ישראל , זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה, יוביל ויקדם חדשנות בכלל מותגי הקבוצה בישראל ויחליף את היו"ר הנוכחי, אמנון רדר. 

רדר אשר מכהן תשע שנים בתפקיד, הודיע על רצונו לפרוש מהקבוצה לאחר כ-25 שנים בהם כיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים. במהלך כהונתו כיו"ר, עברה ManpowerGroup ישראל צמיחה משמעותית שהובילה לשיפור ניכר הן בהכנסות והן ברווח התפעולי בעיקר בתחומי גיוס והשמת טאלנטים, שירותים הטכנולוגיים, שירותי מיקור חוץ ושירותי סיעוד. 

היו"ר הנכנס דרור ליטבק , נמצא בארגון כבר 19 שנה, כאשר בטרם ניהל את Experis  ישראל כיהן בשורת תפקידים נוספים ב-ManpowerGroup ישראל, ביניהם סמנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות האסטרטגיים ב-Experis וסמנכ"ל פיתוח עסקי . לליטבק תואר B.A במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן-גוריון, תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מהמרכז האקדמי פרס והנו בוגר התוכנית לניהול מערכות מידע CIO בטכניון. 

אמנון רדר, יו"ר ManpowerGroup ישראל היוצא: "אני גאה להעביר את הניהול של ManpowerGroup ישראל, שהייתה לי לבית ומפעל חיים לידיו הנאמנות של דרור, אחד המנהלים המוכשרים ביותר שיצא לי לעבוד איתם, ובטוח שהוא ימשיך להוביל את הקבוצה להישגים מרשימים ושיאים חדשים".

דרור ליטבק, יו"ר ManpowerGroup ישראל הנכנס: "אני רוצה להודות להנהלת הקבוצה העולמית על האמון שנתנה בי ולאמנון על 25 שנות מצוינות של מופת לניהול בהן הביא את הקבוצה להישגים מרשימים. אני מחויב להמשיך ולייצר ערך משמעותי ללקוחות שלנו, באמצעות פתרונות גמישים וחדשניים תוך מינוף היכולות של כלל מותגי הקבוצה בישראל  Talent Solutions  ,Experis ,Manpower - ו- Manpower TBO, במטרה לסייע להם לממש את יעדיהם העסקיים, זאת בנוסף להרחבת פעילות פתרונות הסיעוד שלנו באמצעות המותג Manpower Care".

אלן רומיליאק, נשיא אזור דרום אירופהManpowerGroup: "אני רוצה להודות לאמנון על השנים בהם הוביל את ManpowerGroup ישראל להישגים מרשימים והפך אותה לאחת מהמדינות המובילות והמצליחות של ManpowerGroup  בעולם ושמח למנות את דרור כיו"ר החדש של הקבוצה בישראל. במהלך ששת השנים האחרונות תחת הנהגתו של דרור, Experis ישראל השיגה צמיחה מרשימה והתבססה כשחקן מוביל בשוק הישראלי. בנוסף, Experis  ישראל האיצה את התרחבותה הבינלאומית על ידי מינוף יכולות המותג Experis במיוחד בתחום פתרונות הסייבר".

x