ג`יימי דימון לפאנדר, לגבי פרישתו המוקדמת: "זה תלוי במועצת המנהלים, זה לא תלוי בי"

מנכ"ל ג'יי.פי מורגן עדכן השבוע כי לוח הזמנים שלו לפרישה אינו עוד חמש שנים ויותר. בתגובה לשאלת פאנדר - האם פרישתו מתוכננת לתאריך מוקדם יותר, הוא השיב כי הדבר תלוי במועצת המנהלים ולא בו. דימון: "לי יש את האנרגיה שתמיד הייתה לי"

 

 
ג`יימי דימון, מנכל J.P Morgan / איור פאנדר AIג`יימי דימון, מנכל J.P Morgan / איור פאנדר AI
 

דניאל דותן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/05/2024

מנכ"ל ג'יי.פי מורגן ג'יימי דימון הודיע כי הפרישה שלו מתקרבת ואינה עתידית לעוד חמש שנים ויותר, כפי שהצהיר עד עתה.

בשבוע שעבר (שני) במהלך יום המשקיעים השנתי שמקיים J.P Morgan, השיב דימון לשאלת בעלי המניות באשר למועד הפרישה הצפוי שלו בתשובה שונה הפעם: "לוח הזמנים הוא כבר לא חמש שנים", אמר דימון בן ה-68, אולם לא סיפק מידע נוסף לגבי מועד הפרישה המוערך. יחד עם זאת, הוא ציין כי הוא צפוי להישאר בתפקיד היו"ר.

לשאלת פאנדר בנושא מועד פרישתו מתפקיד מנכ"ל J.P Morgan, השיב ג'יימי דימון באמצעות הדובר שלו: "זה תלוי במועצת המנהלים ויש לנו כמה חברי הנהלה כאן. זה לא תלוי בי. לי יש את האנרגיה שתמיד הייתה לי. זה חשוב. אם אשאר כיו"ר לזמן מה,  זה תלוי בדירקטוריון כנראה".

עוד הוסיף דימון ואמר, "אנחנו מעבירים את המנהלים הבכירים ביותר שלנו מסביב (סביב תפקידים). אם אתה מסתכל על החברה שלנו, הרבה מהאנשים האלה היו בכל החברה.  הם היו בתפקידי סמנכ"ל כספים ובצד הצרכני, בצדדים של בנקאות ההשקעות. יש להם ידע עמוק בכל החברה".

לבעלי המניות, הוסיף ואמר ג'יימי דימון: "כולם מכירים את כל חלקי החברה.  כמה חברות יכולות להגיד את זה?  אתם, כל האנליסטים שתמיד שואלים את השאלה הזו - אתם אוהבים שיש רצף פוטנציאלי טוב. 

"אתה יכול לרומם את האנשים שאתה רואה כמנהיגים בעצמך", הוסיף דימון, ואמר: "ואני חושב... למעשה יש כאן כמה מנכ"לים פוטנציאליים גדולים באמת... אז לוח הזמנים הוא כבר לא חמש שנים. זהו זה".
 

x