בריינסווי חותמת הסכם הפצה בשוק הקנדי

בריינסווי העוסקת בטיפול לא פולשני בהפרעות מוחיות, הודיעה על הכנסת המערכת הקניינית שלה (Deep TMS™) לשוק הקנדי. החברה חתמה על הסכם הפצה בלעדי, רב-שנתי עם מפיץ המשרת את בתי החולים ושירותי הבריאות. מניית החברה יורדת ב-2.15%-

 

 

 
הדר לוי, מנכ״ל בריינסוויי, צילום: BrainsWayהדר לוי, מנכ״ל בריינסוויי, צילום: BrainsWay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/06/2024

בריינסוויי (NASDAQ & TASE: BWAY), מובילה עולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, הודיעה היום על כניסה נרחבת לשוק הקנדי של מערכת Deep Transcranial Magnetic Stimulation (Deep TMS™) הקניינית שלה, בעקבות חתימתה על הסכם הפצה בלעדי ורב-שנתי עם מפיץ ייחודי המשרת הן את המחלקות הקריטיות בבתי החולים והן את שירותי הבריאות באמצעות צוות של יותר מ-35 אנשי מכירות מקצועיים ומערך מוצרים במגוון קטגוריות קליניות. הסכם זה כולל כמות מינימום להזמנות שצפויה לגדול בהתמדה לאורך כמה שנים, החל מ-11 מערכות Deep TMS™ שיוזמנו כבר במהלך 2024. 

"אנו נרגשים להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלנו ולהיכנס באופן נרחב לשוק הקנדי החשוב באמצעות הסכם הפצה רב-שנתי זה", מסר הדר לוי, מנכ"ל בריינסוויי. "קנדה חווה משבר משמעותי בתחום בריאות הנפש עם חסם קריטי העומד בפני המטופלים. אחד מכל שני קנדים סבלו או סובלים ממחלת נפש עד הגיעם לגיל 40, ורק מחצית מהקנדים שחווים אירוע של דיכאון קליני זוכים לטיפול הולם. אנו רואים ב-Deep TMS אפשרות טיפול חדשנית ומצפים להביא את הבשורה לכמה שיותר חולים בקנדה ומחוצה לה."

הטיפול הלא-פולשני בטכנולוגיית Deep TMS מועבר באמצעות סליל פטנט ייחודי שמצוי בתוך קסדה מרופדת, נוחה וידידותית למשתמש. הסליל יוצר גרייה של אזורים במוח על ידי הפקת שדה מגנטי זמני. ובכך לעורר רשתות עצביות חשובות המעורבות במצבים הקשורים עם בריאות הנפש. מערכת טיפול ייחודי זו קיבלה אישור בקנדה לטיפולים בהפרעת דיכאון קליני (MDD) ובהפרעה טורדנית-כפייתית (OCD).

x