בעקבות המלחמה? קבוצת TSG נערכת להנפקה בבורסה

קבוצת TSG מערכות מתקדמות העוסקת בפיתוח של מערכות תוכנה ופתרונות מתקדמים למגזר הבטחוני והאזרחי הגישה טיוטת תשקיף להנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל אביב

 

 

 
מערכות ביטחוניות / תמונה: Dreamstimeמערכות ביטחוניות / תמונה: Dreamstime
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/06/2024

החברה מעסיקה כ-570 עובדים והיקף הכנסותיה בשנת 2023 צמח בכ-20% לעומת אשתקד לסך של כ-295 מיליון שקל; ה-EBITDA מתואם של החברה בשנת 2023 עלה בכ-27% לסך של כ-46.8 מיליון שקל.

לקראת ההנפקה דורגה טיאסג'י על ידי מעלות S&P בדירוג A עם אופק יציב.

מניותיה מוחזקות בחלקים שווים על ידי התעשייה האווירית וקבוצת פורמולה מערכות.

קבוצת טיאסג'י (TSG) פרסמה היום טיוטת תשקיף להנפקת מניות ראשונה (IPO) בבורסה בתל אביב. הקבוצה הינה שחקנית ותיקה ומובילה בתחום פתרונות התוכנה וטכנולוגיה מתקדמת לשוק הבטחוני. מניות החברה מוחזקות ערב ההנפקה בחלקים שווים על ידי התעשייה האווירית וקבוצת פורמולה מערכות. מנכ"ל הקבוצה מאז שנת 2021 הינו אריק קילמן, מביא עימו ניסיון של עשרות שנים בעולמות התוכנה והטכנולוגיה. 

לקראת ההנפקה, דורגה טיאסג'י על ידי מעלות S&P בדירוג A עם אופק יציב. 

את ההנפקה מובילה חברת החיתום אקטיב.

מהתשקיף והמצגת שפרסמה הקבוצה עולה, כי במגזר הביטחוני, המהווה כ-70% מפעילותה, מפתחת החברה מערכות מהן המבוססות על בינה מלאכותית, המיועדות לשימוש של זרועות שונות בצה"ל וגופי ביטחון נוספים בארץ ובעולם. מוצרי החברה מיועדים לפעילות צבאית באוויר, ביבשה, בים, וכן לפעילויות מודיעין ובעורף. 

בין היתר, מפתחת החברה: מערכות שליטה ובקרה התומכות בקבלת החלטות על ידי דרגי הפיקוד הבכיר, במטכ"ל ובפיקודים; מערכות תמונה אווירית ליירוט והתראה; מנוע לבניית תמונה ימית והתראות; מערכות לאיתור פעילות פשיעה וטרור ימי; מערכות טקטיות עבור כוחות מיוחדים; מערכות מודיעין לתכנון תקיפת מטרות ועוד. בנוסף, החברה משתתפת בפיתוח של מערכות הגנה קריטיות, כדוגמת טילי החץ וקלע דוד.  

עם לקוחותיה של החברה במגזר הביטחוני בישראל נמנים משרד הבטחון, התעשייה האווירית, צה"ל, אלביט מערכות, רפאל ועוד. לצד זאת, במגזר האזרחי, מפתחת החברה ומספקת מערכות ליבה מתקדמות לניהול רשויות מקומיות, כגון הנה"ח, גביה, חינוך ורווחה, ניהול שירותי הנדסה ומקרקעין ועוד. החברה מספקת את מוצריה לכ-160 רשויות מקומיות ברחבי הארץ.

בשנת 2023 רשמה החברה צמיחה של כ-20% בהכנסותיה לעומת שנת 2022. החברה סיימה את שנת 2023 עם הכנסות בסך של כ-295 מיליון שקל וEBITDA מתואם בסך של כ-46.8 מיליון שקל, המשקף צמיחה של כ-27% לעומת שנת 2022. ברבעון הראשון של שנת 2024 הסתכמו הכנסות החברה בכ-75 מיליון שקל וה-EBITDA המתואם בכ-12.8 מיליון שקל. בשנים 2022-2023 ביצעה TSG שתי רכישות משמעותיות של אי פי.אר. מערכות (60%) ובר טכנולוגיות (100%), באמצעותן העמיקה את אחיזתה בשוק הרשויות המקומיות. 

x