פרויקט תמ"א 38 הכולל 226 יח"ד יוצא לדרך ביפו

דרא שיווק נדל"ן החלה בשיווק פרויקט YAPI בדרום יפו לאחר שהתקבלו היתרי הבנייה והחל ביצוע הפרויקט. פרויקט התמ"א 38/1 כולל 226 יח"ד, מתוכן מוצעות למכירה 98 יח"ד של היזם

 

 

 
מנכל ובעלי דרא, דרור אוהב ציון. צילום: דנה תמרימנכל ובעלי דרא, דרור אוהב ציון. צילום: דנה תמרי
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/06/2024

חברת שיווק הנדל"ן דרא החלה לשווק את פרויקט YAPI (יאפי) בעיר תל אביב-יפו. מדובר באחד הפרויקטים הגדולים ביותר בתחום ההתחדשות העירונית בתל אביב. הפרויקט ממוקם בדרום יפו רובע ד' הנמצא על סף שינוי דרמטי ונמצא כעת בתנופת פיתוח של התחדשות עירונית. לאחר קבלת כל ההיתרים. יזמי הפרויקט הם עמרם אברהם וקבוצת אטריום שהן גם החברות הראשונות לעלות על הקרקע בשכונה. 

דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים דרא שיווק נדל"ן, מסר: "רובע דרום יפו נמצא בימים אלה בהתפתחות אדירה, מדובר באזור המבוקש הבא של תל אביב-יפו. מדובר בהזדמנות מצוינת להשקיע באזור זה וליהנות מעליית הערך המשמעותית הצפויה. השכונה נהנית ממיקום נגיש במיוחד. הקו האדום של הרק"ל נמצא בכניסה אליה והיא קרובה מאד לנתיבי איילון, לרכבת ישראל ובמרחק הליכה קצרה ממוקדי הבילוי של יפו וחוף הים".

הפרויקט כולל תמהיל דירות של 2-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים ב-7 בניינים שונים. מדובר בדירות מעוצבות, עם מרפסות וגינות מרווחות, מאובזרות ועם מפרט עשיר. רובע המגורים הייחודי כולל פיתוח סביבתי מודרני, מרחבים ירוקים לשעות הפנאי וגינה אקולוגית לדיירים. על תכנון הפרויקט מופקד משרד 'קסיופאה גרופ' אדריכלים. שכונת יפו ד' משנה את פניה ונמצאת על סף שינוי דרמטי, שנובע מהתחדשות עירונית מאסיבית של כלל השכונה. 

הפרויקט ממוקם סמוך לרכבת הקלה, לנתיבי איילון, במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מחוף הים. הרוכשים ייהנו מאזור מתפתח להשקעה, מדובר בהזדמנות עסקית לעליית ערך משמעותית ומחיר אטרקטיבי ביחס לאלטרנטיבות הקיימות בשוק. קהל היעד הם משקיעים, זוגות צעירים ומשפרי דיור מיפו מתל אביב והערים הסמכות. 

הדמייה פרויקט יאפי: 3VISION

x