אפולו פאוור זכתה במקום הראשון בתערוכת Intersolar Europe הגדולה והנחשבת בעולם בתחום הסולאר בקטגורית ה- E-Mobility

הפתרון הסולארי פורץ הדרך של החברה Apollo Charger נבחר לפרס החדשנות בקטגורית ה- E-Mobility

 

 

 
עודד רוזנברג, מנכ״ל אפולו פאוור, צילום: אורן אביביעודד רוזנברג, מנכ״ל אפולו פאוור, צילום: אורן אביבי
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/06/2024

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "אנחנו גאים ושמחים לזכות בפרס החדשנות השנתי של האינטרסולאר, תערוכת הסולאר הגדולה והמשמעותית ביותר בעולם.  המערכת שפיתחנו מתאימה לציי משאיות ואוטובוסים בכל העולם, חוסכת דלק ומפחיתה זיהום אוויר ורעש וזאת במחיר אטרקטיבי המאפשר החזר השקעה תוך תקופה כשנה.

אנו קוראים לבעלי ציי משאיות ואוטובוסים להצטרף לחברות מובילות בארץ ובעולם שכבר אימצו והתקינו את המערכת וכבר נהנים מחיסכון בהוצאות הדלק ומתרומה לסביבה נקייה ושקטה יותר. 

הרכיב המשמעותי ביותר במערכת הוא הפאנל הסולארי שפיתחנו ואנו מייצרים בישראל, והוא פאנל המותאם בצורה מיטבית לתחום הרכב - הוא גמיש וקל ואינו מתקלקל בסביבה בתנאים קשים ומאתגרים כמו גג של משאית ואוטובוס. זכיה זו תסייע לנו להעמיק את החדירה לשוק האירופאי, ובאה לאחר שהחברה הצליחה לאחרונה לחתום על שתי עסקאות גדולות בשוק האמריקאי לפיתוח וייצור הסוכך הסולארי עם חברת ליפרט, ועם חברת בניה אמריקאית בתחום הגגות.

אני קורא מכאן למשרד להגנת הסביבה לאמץ את הפתרון שלנו כסטנדרט, ולחייב את כל שוק המשאיות והאוטובוסים להשתמש באנרגיית השמש על מנת לחסוך בדלק ולהפחית זיהום אויר"

חברת אפולו פאוור זכתה אמש בפרס בתערוכת Intersolar Europe. הפתרון הסולארי החדשני של החברה לציי רכב הוכרז כזוכה במקום הראשון ב-The smarter E AWARD – The Industry Award for Energy and Mobility Innovations בקטגוריית E-Mobility. התחרות התקיימה במסגרת תערוכת Intersolar, שהינה התערוכה המובילה בעולם לתעשיית הסולאר שבה משתתפות מאות חברות בתחום מרחבי העולם. המוצר של החברה שזכה במקום הראשון הוא Apollo Charger, פתרון לציי משאיות ואוטובוסים –ערכה הכוללת פאנלים סולאריים של החברה, המחוברים לגגות של ציי רכב כבדים, כבילה ייעודית לשוק הרכב וממיר. הערכה מסייעת לחסכון בדלק, חסכון בפליטות פחמן דו חמצני ומתן מענה אנרגטי לצרכני חשמל ברכב, כגון וילון חשמלי או מעלון.

פרס החדשנות מוענק אחת לשנה ומכיר בחברות ובמוצריהן המעצבים באופן פעיל את עולם האנרגיה של המחר. החברה מציגה בתערוכה את מגוון מוצריה זו השנה השנייה. 

משאיות שטראוס עם יריעות סולאריות גמישות של אפולו פאוור, צילום: אפולו פאוור

x