אב-גד זכתה בפרויקט של 120 יח"ד בהרצליה

הקבוצה זכתה במכרז דיירים של פרויקט התחדשות עירונית ברחוב המעיין בהרצליה; הפרויקט יכלול 120 יח"ד, 90 יח"ד מהן לשיווק

 

 
ראם רצון, מנכל אב-גד / צילום: יחצראם רצון, מנכל אב-גד / צילום: יחצ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/06/2024

אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת על כי ביום חמישי האחרון נבחרה ע"י בעלי הזכויות בקרקע ברחוב המעיין 1, 3, 5, 6 ו- 8, בהרצליה, לביצוע פרויקט התחדשות עירונית.

הפרויקט יכלול 120 יח"ד חדשות במגדל בן 25 קומות, מהן 90 יח"ד לשיווק ו- 30 יח"ד לבעלי הזכויות בקרקע. על פי הצעת היזם יקבלו הדיירים תוספת של 30 מ"ר לדירות ו- 14 מ"ר מרפסת וכן תוספת מחסן לכל דירה. שטח הקרקע הוא כ- 3.4 דונם מתוכם יופקעו כ- 600 מ"ר לצורכי ציבור.

עו"ד דיירים - עו"ד עמית ארד. משרד אדריכלים בפרויקט - גל מצליח אדריכלים.

בשבוע שעבר עדכנה החברה על מעבר לסף החתימות הנדרש בפרויקט, ברחוב הרצוג  19 / מ"ג 10 ומ"ג 12, בת-ים. הפרויקט הכולל צפויי לכלול כ- 195 יח"ד, מתוכן 143 יח"ד לשיווק ע"י החברה. היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הינו כ-311 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הישירות הצפויות של החברה הינו כ-250 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).

בנוסף, לפני כשבועיים, ניתנה על ידי אב-גד הודעת פינוי לדיירים בפרויקט גולומב 5, ברמת השרון והבניין צפוי להיהרס בתום חודש ספטמבר הקרוב.

נציין כי בתום חודש מאי 2024, עדכנה החברה על ביצוע פרויקט ראשון שהחברה תבצע בירושלים, אחד מבין שלושה המקודמים כיום בשלבי תכנון שונים, הפרויקט הראשון הינו לבניית 160 יח"ד ברחוב סן מרטין 19 ו- 21, בירושלים, כאשר הוועדה המקומית המחוזית לתכנון ולבניה בירושלים, החליטה להמליץ לוועדה המחוזית לתכנון ולבניה להפקיד את התב"ע. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ- 338 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ- 264 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).

עו"ד ראם רצון מנכ"ל אב-גד: "אנו שמחים וגאים על הבעת אמון נוספת בחברה והזכות בבחירת החברה לביצוע פרויקט התחדשות עירונית נוסף בעיר הרצליה אנו בטוחים כי הפרויקט ישפר את חזות השכונה כמו גם יתרום להמשך פיתוחה האיכותי בטווח הארוך".

x