רד האט משלבת GenAI בפורטפוליו הענן ההיברידי

שירות Red Hat Lightspeed ירחיב את יכולות ה-GenAI לפלטפורמות יישומי הענן ההיברידי וה-Linux של החברה ויסייע להפוך משימות מחשוב מורכבות ליעילות ונגישות יותר

 

 
אשאש בדאני, סגן נשיא בכיר ומנהל מוצר ראשי, רד האט צילום: יחצאשאש בדאני, סגן נשיא בכיר ומנהל מוצר ראשי, רד האט צילום: יחצ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/06/2024

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הציגה את ההרחבה של Red Hat Lightspeed בכל הפלטפורמות שלה, המשלבת יכולות בינה מלאכותית בפורטפוליו הענן ההיברידי של החברה.  Red Hat OpenShift Lightspeed ו-Red Hat Enterprise Linux Lightspeed יציעו יכולות עיבוד שפה טבעית חכמות שנועדו להפוך את פלטפורמות Linux ויישומי הענן הארגוניות של רד האט לקלות יותר לשימוש עבור משתמשים מתחילים ויעילות יותר עבור אנשי מקצוע מנוסים. באמצעות שילוב של GenAI, רד האט תסייע לשפר את הפרודוקטיביות והיעילות של צוותים המשתמשים בפלטפורמות אלו.

Red Hat Lightspeed נועד לסייע במאבק בפערי מיומנויות ובמורכבות ה-IT הארגוני בתעשייה. במיוחד כאשר אימוץ הענן ההיברידי גדל, השירות יאפשר למשתמשים להיות מדויקים ויעילים יותר על ידי פינוי צוותי ה-IT הארגוניים להניע חדשנות רבה יותר. שירות Red Hat Lightspeed, המשולב בפלטפורמות הליבה של רד האט, מאפשר למשתמשים ליהנות מהידע העצום של רד האט בשימוש בטכנולוגיות קוד פתוח בסביבות קריטיות בהתאם למקרים הרלוונטיים שלהם, מה שמרחיב אף יותר את ערך השירות של רד האט.

GenAI פוגש את פלטפורמת יישומי הענן ההיברידי

כפלטפורמת יישומי הענן ההיברידי המובילה בתעשייה המופעלת על ידי קוברנטיס, Red Hat OpenShift זוכה לאימוץ נרחב על ידי מחלקות וצוותים בעלי תפקידים שונים ומערכי כישורים שונים. OpenShift Lightspeed מיישם את יכולות ה-GenAI לאופן שבו קבוצות אלו פורסות יישומים מסורתיים ויישומים מוטי-ענן על אשכולות OpenShift, מה שמפשט את ניהול מחזור חיי היישום והרחבה של משאבים כדי לענות על הביקוש. משמעות הדבר היא כי משתמשים ללא ניסיון ב-OpenShift יכולים לבנות ולפתח במהירות רבה יותר את הכישורים הדרושים להפעלת פלטפורמת היישומים, בעוד המומחים יכולים להשתמש ב-OpenShift Lightspeed כמכפיל כוח.

אחד התרחישים הרבים ש-OpenShift Lightspeed יוכל לתמוך בהם אלו הפעולות שמשתמש יכול לבצע כאשר האשכול נמצא בקיבולת. השירות יציע למשתמש כי יש לאפשר autoscaling – ולאחר הערכה כי האשכולות מתארחים בענן ציבורי – להציע instance חדש בגודל המתאים. על ידי הערכה נוספת של דפוסי השימוש, OpenShift Lightspeed יוכל להציע אפשרות autoscaling down ברגע שדרישות הקיבולת יורדות ואפילו לספק המלצות נוספות, כמו שימוש ב-GitOps כדי לשמור תצורה זו לשימוש באשכולות שונים.

Linux עבור הדור הבא של מומחי ה-IT

Red Hat Enterprise Linux Lightspeed יסייע לפשט את האופן שבו ארגוני טכנולוגיה פורסים, מנהלים ומתחזקים סביבות Linux. כאשר יכולת הגדילה והמורכבות של מערכות הופכות למאתגרות אפילו עבור מומחי ה-IT, Red Hat Enterprise Linux Lightspeed מסייע הן למנהלי מערכת מתחילים והן לצוותי תפעול מנוסים לעשות יותר ובמהירות רבה יותר באמצעות פלטפורמת ה-Linux הארגונית המובילה בעולם.

היכולת מתבססת על עשרות שנות מומחיות ארגונית של רד האט בתחום ה-Linux, תוך שימוש ב-GenAI כדי לסייע ללקוחות לענות במהירות רבה יותר על שאלות נפוצות ולפתור בעיות שמופיעות.

אם ניקח בחשבון הכרזות על CVEs חדשים, Red Hat Enterprise Linux Lightspeed יכול לסמן למנהל המערכת כי Red Hat Security Advisory (RHSA) שוחרר עם תיקונים. לאחר מכן, השירות יכול להתריע בפני המשתמש כי חלק מהמכונות המושפעות נמצאות בייצור ואין להסירן, אך ניתן להחיל עדכונים על מערכות הפיתוח והמערכות המושפעות. לבסוף, Red Hat Enterprise Linux Lightspeed יכול לעזור למשתמש לתזמן תיקונים לחלון התחזוקה הבא ולעשות את כל זה באמצעות פקודות פשוטות אפילו עם ידע מוגבל בשורת הפקודה.

אוטומציית IT וחדשנות קוד פתוח עם GenAI

מאז השקת  Red Hat Ansible Lightspeed בשנת 2023, השירות שוכלל עוד יותר כדי להפוך את המלצות הקוד לרלוונטיות יותר, תוך שיפור חוויית המשתמש הכוללת. חלק מהשדרוגים כוללים:
התאמה אישית/כוונון של מודלים – IBM watsonx Code Assistant מאפשר כעת למשתמשי Ansible Lightspeed להשתמש בתוכן Ansible הקיים שלהם כדי לאמן את המודל. לקוחות יכולים לשפר את האיכות והדיוק של תוכן ה-Ansible שלהם באמצעות המלצות קוד המותאמות לצרכים הספציפיים ולדפוסי האוטומציה של ארגונם.
ממשק ניהולי – מנהלי הלקוחות של רד האט יכולים לראות את נתוני הטלמטריה סביב השימוש שלהם ב-Ansible Lightspeed, כולל מדדי ניטור עבור בקשות GenAI ותובנות לגבי האופן שבו משתמשי קצה משתמשים בשירות.

בנוסף לפורטפוליו של Red Hat Lightspeed, רד האט ממשיכה במחויבותה לחדשנות בקהילות הקוד הפתוח באמצעות הבאת GenAI לפרויקטים כמו Konveyor בעתיד.

זמינות

Red Hat OpenShift Lightspeed מתוכנן להיות זמין בסוף 2024. Red Hat Enterprise Linux Lightspeed נמצא בשלב התכנון. התכונות החדשות של Ansible Lightspeed זמינות כעת.

אשאש בדאני, סגן נשיא בכיר ומנהל מוצר ראשי ברד האט, אמר כי, "מחויבותה של רד האט לבינה מלאכותית ארגונית על פני הענן ההיברידי אינה מוגבלת רק לאספקת הפלטפורמות לבנייה, הפעלה ופריסה של עומסי עבודה של AI, אלא גם את היכולות הטמונות בפלטפורמות הבסיס. Red Hat Lightspeed מנצל את יתרונות ה-AI ומאפשר רכישה מהירה של מיומנויות חדשות, תוך הרחבת המומחיות הקיימת, החל מבניית הבסיס של הענן ההיברידי עם Red Hat Enterprise Linux, דרך יצירה של יישומים מוטי-ענן עם Red Hat OpenShift ועד לניהול סביבות מבוזרות עם Red Hat Ansible Automation Platform. Red Hat Lightspeed מספק בינה מלאכותית המוכנה לצריכה בסביבות ייצור עבור משתמשים המסוגלים לספק פתרונות חדשניים במהירות רבה יותר – ארגון ה-IT".

x