פרקומט חתמה עסקה לייצוג חברת GO EVE Ltd בישראל

פרקומט מחזקת את פעילותה בתחום הטענת רכבים חשמליים וחותמת על מזכר הבנות להסכם בלעדיות לייצוג חברת GO EVE Ltd בישראל המתמחה בטעינת מספר רב של רכבים חשמליים במקביל

 

 
פרקומט מתקני חניה רובוטיים / תמונת אילוסטרציה: AI פאנדרפרקומט מתקני חניה רובוטיים / תמונת אילוסטרציה: AI פאנדר
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/06/2024

חברת פרקומט אינטרנשיונל בע"מ העוסקת בתכנון, פיתוח, אספקה, הרכבה ושירות של מתקני חניה מכניים ורובוטיים בישראל מדווחת כי ביום 23 ביוני 2024 נחתם מזכר הבנות בין החברה לבין חברת GO EVE Ltd., לחתימה על הסכם בלעדיות לייצוג ארוך טווח של GO EVE בישראל ומכירת מוצריה בארץ.

GO EVE הינה חברה בריטית, אשר מפתחת, מקדמת ומוכרת מוצרים מבוססי טכנולוגיית DockChain, שמוגנת בפטנט והומצאה במקור על ידי צוותים מאוניברסיטאות קולג' דבלין ואימפריאל קולג' בלונדון. טכנולוגיה זו מאפשרת הטענת מספר רב של רכבים חשמליים במקביל. להלן יובאו עיקרי מזכר ההבנות:

החברה תזמין מ- GO EVE יחידה אחת של מערכת DockChain, אשר תוטמע באחד מהפרויקטים שהחברה מבצעת ותשמש כפיילוט לטובת סיוע בשיווק וקידום מוצרי GO EVE  בישראל. 

GO EVE תספק לחברה את כל התמיכה והידע הנדרשים להתקנה והטמעה של מוצריה במערכות החברה, וכן תכשיר ותסמיך בהתאמה את צוותי החברה. כמו כן, GO EVE תספק לחברה את כל התמיכה הנדרשת לטובת קידום שיווק ומכירת מוצריה בארץ.

החברה תהיה אחראית על ההתקנה המקומית ועל המשך השירות והתחזוקה למוצרי GO EVE, עם תמיכה של GO EVE במידת הצורך.

GO EVE תעביר את כל הבקשות המגיעות מישראל לטיפול ו/או מכירה על ידי החברה בלבד, לתקופה מינימלית של 24 חודשים מחתימת מזכר ההבנות, בסיומה הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם בלעדיות לייצוג ארוך טווח לאזור ישראל, בכפוף להצלחה הדדית משיתוף הפעולה ביניהם.

בנוסף, הצדדים ישקלו לשתף פעולה בפיתוח מוצרים חדשים, שיכולים לקדם את האינטרסים העסקיים הבינלאומיים שלהם. 

מובהר כי החברה אינה יכולה להעריך בשלב זה את סיכויי הצלחת הפיילוט, ההתקשרות בהסכם בלעדיות לייצוג ארוך טווח, היקפו והוצאתו לפועל, אם בכלל.

החברה רואה בחתימת מזכר הבנות זה המשך ישיר לפעילותה המתפתחת בתחום הטעינה המהירה של רכבים חשמליים. החברה סיפקה והתקינה בפועל כ- 20 עמדות לטעינת רכבים חשמליים, במתקני החניה שלה, שנמסרו לשימוש לקוחותיה. כמו כן, הוזמנו עשרות עמדות טעינה נוספות, שתסופקנה ותותקנה תוך כשנה, במתקני חניה נוספים של לקוחות החברה. החברה מזהה שהצורך באספקת עמדות טעינה במתקני חניה ממשיך לגדול בקצב מהיר, וממשיכה לפעול לפיתוח מגוון פתרונות ומוצרים נוספים בתחום, אשר להערכתה יתנו מענה לצורך ההולך וגובר בשוק, ויתרמו לפוטנציאל להגדלת נפח הפעילות שלה, שזהו אחד ממנועי הצמיחה של החברה, כפי שצוין במצגת המשקיעים שפרסמה החברה ביום 3 באפריל, 2024. 

המידע האמור לעיל בדבר הפיילוט והסכם בלעדיות לייצוג ארוך טווח, וכן בדבר הפוטנציאל להגדלת נפח הפעילות של החברה, כמפורט לעיל, מהווה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח1968-, אשר הינו מידע המתייחס לאירועים עתידיים שהתממשותם אינה ודאית ומבוסס על מידע או הערכות הקיימים בחברה ויכול שלא יתממשו כתוצאה מגורמים שלחברה אין בהכרח שליטה לגביהם, ולפיכך כרוך באי ודאות גבוהה ויתכן כי לא יתממש, או לא יתממש במלואו, או יתממש באופן השונה מהותית מכפי שנצפה על ידי החברה.

לדברי גיורא נוה, מנכ"ל פרקומט: ״פרקומט מזהה את הצורך הגובר באספקת עמדות טעינה לרכבים חשמליים במתקני חניה פרטיים וציבוריים ופועלת לפיתוח מגוון פתרונות ומוצרים נוספים בתחום, לצורך מתן מענה לביקוש ההולך וגובר. ההסכם עליו אנו מדווחים היום נותן מענה לביקוש במציאת פתרונות לטעינה מהירה של רכבים חשמליים ומעניק פתרון לעומס ולתורים בעמדות טעינה על ידי הוספת עמדות טעינה על בסיס התשתית הקיימת. אנו נרגשים להתחיל בשיתוף הפעולה עם חברת GO EVE, המערכת שלהם היא בשורה אמיתית לתחום התחבורה החשמלית ומאפשרת לפרוס שקע טעינה מהיר כמעט בכל מקום חניה. אנו בטוחים כי מוצרי GO EVE יתקבלו בהתלהבות בשוק המקומי״.


 

x