מייקל ווילסון, מורגן סטנלי: "האם הערכות השווי יתחילו לרדת מהר יותר מצמיחת הרווחים ויובילו לתיקון משמעותי?"

כלכלני הבורסה מציינים כי מייקל ווילסון אסטרטג מניות ראשי, מורגן סטנלי, אמר: "כאשר הכלכלה מאטה בגלל המדיניות של הפדרל ריזרב, שוק המניות מתחיל לעתים קרובות ״להתרגש״ מהערכה להיפוך של המדיניות. עם מכפילי P/E ומדדי הערכה אחרים שנמצאים ברמות מאוד גבוהות, השאלה היא, האם הערכות השווי יתחילו לרדת מהר יותר מצמיחת הרווחים ויובילו לתיקון משמעותי"

 

 
אילוסטרציה: פאנדר AIאילוסטרציה: פאנדר AI
 

כלכלני הבורסה
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/06/2024

כמה דברים מעניינים לפני פתיחה של שבוע מסחר בעולם:

עוד כמה מילים על הסקירה של Stifel: התיקון המיידי מבחינתו (בארי בנניסטר ) יבוא גם כתוצאה מהקורלציה המאוד גבוהה מול ביטקוין, הירידה של ביטקוין מ-73000 ל-64000 לא באה לידי ביטוי בנאסד"ק שהמשיך לעלות, ואז מאשרר את המחיר יעד לסוף רבעון 3 לסאפ 500 4750 (ירידה מעל 10%).

מצד שני הוא מגדיר את המצב במניות הטכנולוגיה mania mode / bubble ואחרי הניתוח שלו של הבועות שהתרחשו ב-100 שנה האחרונות טוען שיש עוד מקום לעליות למדד S&P 500 ונותן סיכוי גבוה שהמדד יגיע ל-6000 בסוף שנת 2024.

מבולבלים? גם אנחנו! 

עוד כמה מילים מסקירה של מייקל ווילסון, אסטרטג מניות ראשי של מורגן סטנלי: "כאשר הכלכלה מאטה בגלל המדיניות של הפדרל ריזרב, שוק המניות מתחיל לעתים קרובות ״להתרגש״ מהערכה להיפוך של המדיניות. עם מכפילי P/E ומדדי הערכה אחרים שנמצאים ברמות מאוד גבוהות, השאלה היא, "האם הערכות השווי יתחילו לרדת מהר יותר מצמיחת הרווחים ויובילו לתיקון משמעותי?"

מורגן סטנלי: "מדד S&P 500 אף פעם לא היה במצב שהמדד עצמו היה בטריטוריה כל כך overbought לפי מדד rsi שבמקביל כמות המניות מתוך המדד S&P 500 שנמצאות באותה טריטוריה כל כך נמוכה".

תסתכלו עכשיו על 2 נתונים סופר מעניינים. ראינו את זה בעבר אין ספור פעמים, והתוצאה בסוף מוכרת לנו: לפי גולדמן, סקטור הטכנולוגיה היה הסקטור הנמכר ביותר על ידי קרנות גידור, וכעת נמכר נטו ב-4 מתוך 5 השבועות האחרונים.

עכשיו נתון של BofA : EPFR data מדווח על inflow השבועי הגדול ביותר אי פעם לקרנות טכנולוגיה, והקונים המרכזיים היו לקוחות ריטיילס.

לפי הסקר האחרון בצרפת : מפלגתה של מארי ליב פן מתחזקת ל-36%, מפלגת שמאל ב-27% ומפלגתו של מקרון רק ב-20%.

סין: ברומטר סיכוני הנדל"ן של גולדמן סאקס מצביע על כך שהסיכונים הקשורים לנדל"ן ממשיכים להתמתן.

x