דריו הלת` מציגה שינוי מתמשך בהתנהגות בריאה בנוטלי תרופה GLP-1

מחקר שהציגה החברה מראה שינוי התנהגות מתמשך עם GLP-1 כאשר חברים המשתמשים בתרופות GLP-1 ומשתמשים בפתרון הקרדיו-מטבולית של דריו שמרו על התנהגויות בריאות במשך 12 חודשים

 

 
ארז רפאל, מנכ״ל דריו, צילום: אביב קורטארז רפאל, מנכ״ל דריו, צילום: אביב קורט
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/06/2024

חברת דריו הלת' (DarioHealth Corp, נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), הודיעה אתמול (ג') על שני מחקרים חדשים שהוצגו בסוף השבוע האחרון במסגרת הכנס המדעי 84th Annual American Diabetes Association (ADA) שהתקיים באורלנדו.

המחקר הראשון מספק ניתוח נתונים של המשתמשים בפתרון הקרדיו-מטבולי של דריו ומטופלים בתרופה מסוג GLP-1. 

המחקר השני בחן את יכולת הפתרון של דריו לסייע למשתמשים לממש את המטרה של הפוגה בסוכרת עבור אנשים החיים עם סוכרת מסוג 2.

האגודה האמריקאית לסוכרת מגדירה הפוגה כאשר אדם עם סוכרת מסוג 2 מציג רמות גלוקוז תקינות בדם של פחות מ-6.5% HbA1c למשך שלושה חודשים ללא סיוע של תרופה לסוכרת.

ממצאי המפתח מהמחקרים

שינוי התנהגות מתמשך עם GLP-1: המחקר הראשון מראה שחברים המשתמשים בתרופות GLP-1 ומשתמשים בפתרון הקרדיו-מטבולית של דריו שמרו על התנהגויות בריאות במשך 12 חודשים, מה שהביא להפחתה משמעותית ברמות הגלוקוז בדם וניהול המשקל.

הפוגה בסוכרת: המחקר השני מגלה ש-31% מהחברים עם סוכרת מסוג 2 המשתמשים בפתרון של דריו השיגו הפוגה בסוכרת. בנוסף, 70% שמרו על רמות גלוקוז תקינות בדם במשך שלושה חודשים, מה שמוכיח את יעילות גישת שינוי ההתנהגות המותאמת של החברה.

ממצאים אלה מדגישים את הערך של הטכנולוגיה החדשנית של דריו בהנעת תוצאות לשיפור הבריאות. מדריו נמסר כי החברה נרגשת מהפוטנציאל להמשך צמיחה והצלחה.
 

x