יוטרון תקים שני מחסנים אוטומטיים בישראל תמורת כ-40 מיליון שקל

החברה שבשליטת קרן פימי חתמה הסכמים עם שני לקוחות גדולים בישראל לתכנון והקמה של מערכות מחסנים אוטומטיים המשולבים בתהליך לוגיסטיקה. הסכמים אלו מגיעים בהמשך לזכיית החברה בפרויקט לוגיסטיקה גדול נוסף בישראל עליו דיווחה בדצמבר 2023

 

 
חיים שני, מנכ״ל יוטרון / צילום: יח״צחיים שני, מנכ״ל יוטרון / צילום: יח״צ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/06/2024

חברת יוטרון הנמצאת בשליטת קרן פימי ופועלת בתחום המערכות הלוגיסטיות האוטומטיות בישראל, ובתחום מערכות חניה אוטונומיות בשוק האמריקאי, מעדכנת כי ביומיים האחרונים חתמה על הסכמים עם שני לקוחות בישראל, לתכנון והקמה של מערכות מחסנים אוטומטיים המשולבים בתהליך לוגיסטיקה ושירותים לוגיסטיים TPL בישראל.

הסכמים אלו מצטרפים לזכייה בפרויקט לוגיסטיקה גדול נוסף בישראל בתמורה כוללת של כ-42 מיליון שקל, עליו דיווחה החברה בדצמבר 2023.

המערכות החדשות תכלולנה תתי-מערכות מהירות לאחסון ושליפת מוצרים ממחסן אוטומטי, הכולל אחסון קפוא, אחסון מצונן וכן מערכת רובוטים אוטונומיים שמשמשת לשינוע וליקוט מוצרים בסביבת טמפרטורה קפואה.

התמורה הצפויה לחברה, על פי ההסכמים, תעמוד על סך כולל של כ-40 מיליון שקל (כ-10 מיליון יורו) שתשולם בהתאם להתקדמות אבני דרך בביצוע הפרויקטים. הפרויקטים החלו ברבעון השני של שנת 2024 וצפויים להסתיים, האחד ברבעון השני של שנת 2025 והשני ברבעון הראשון של שנת 2026.

המידע האמור לעיל בדבר צפי התמורה לחברה בגין הקמת הפרויקטים, המועד הצפוי לתחילתם ולהשלמתם מהווה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח1968- אשר הינו מידע המתייחס לאירועים עתידיים שהתממשותם אינה ודאית. המידע הצופה פני עתיד כאמור לעיל מבוסס על מידע, לרבות הסכמי ההתקשרות עם הלקוחות והערכות הקיימות בחברה ויכול שאלו לא יתממשו כתוצאה מגורמים שאינם תלויים בחברה כגון מצב השוק, השפעות מלחמת חרבות ברזל, שינויים רגולטוריים, התקיימותם של מי מגורמי הסיכון של החברה כפי שמתוארים בדוח השנתי של החברה לשנת 2023 וכו'. 

x