אוקטאי קברק: "אנבידיה איבדה שווי שוק השקול לשווייה של וולמארט"

אסטרג מוצר בחברת Leverage Shares, אוקטאי קברק, מציין כי מניית אנבידיה רשמה בשבוע שעבר שבוע מסחר תנודתי במיוחד כאשר תוך 3 ימי מסחר איבדה שווי שוק השקול לשווייה של וולמארט, אך כבר הצליחה להתאושש מהתיקון

 

 

 
אוקטאי קברק, צילום: LSאוקטאי קברק, צילום: LS
 

אוקטאי קברק אסטרטג מוצר ומומחה במניות ממונפות ובקרנות סל
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/06/2024

https://tools.funder.co.il/editor.aspx
ההובלה של טראפ בסקרים עשויה לדחוף את המניות מעלה, לפחות בטווח הקצר.

השוק זוכר לטובה את תקופתו הקודמת של טראמפ, השבוע יפורסם דו"ח התעסוקה, ומניית אנבידיה עשויה לדשדש בחודשי הקיץ.

העימות בין ביידן לטראמפ אישש את מה שכבר צפו המשקיעים והדבר שממנו חששו במפלגה הדמוקרטית, קרי שכושר הביטוי הלקוי של ביידן יפגע משמעותית בסיכויו בבחירות. ביצועי השוק החזקים בתקופת ממשל טראמפ משחקים לטובתו בקרב המשקיעים.

אם נוסיף לכך את עמדתו החיובית של טראמפ כלפי מטבעות קריפטו, הרי שאנחנו סבורים כי יתרון מובהק בסקרים לטובת טראמפ ייטיב עם הביטקוין, הדולר והמניות, לפחות בטווח הקצר. עם זאת, עמדותיו בסוגיות כדוגמת מכסי מגן, הגירה ונטייתו להפעיל לחץ על הבנק הפדרלי, עשויים לעורר בהמשך הדרך גם חששות. 

מניית אנבידיה רשמה בשבוע שעבר שבוע מסחר תנודתי במיוחד, כאשר תוך 3 ימי מסחר איבדה שווי שוק השקול לשווייה של וולמארט, אך כבר הצליחה להתאושש מהתיקון והיא שוב במגמת עלייה בטווח הקצר. ייתכן שבחודשי הקיץ הקרובים, שבהם נפחי המסחר דלילים, מניית אנבידיה עשויה לדשדש, אבל בטווח הארוך אנחנו נשארים "שוריים" על המניה, לאור הסנטימנט והגורמים הפונדמנטליים החזקים. על רקע הצמיחה הגבוהה בהכנסות החברה, מכפיל הרווח של אנבידיה למעשה נמוך כעת מהרמות באמצע 2023. גורמי הסיכון למניה עשויים להגיע בדמות ירידה בהיקף ההשקעה העולמית ב-AI והחרפה במתח הגיאו-פוליטי בין סין לטאיוואן.

הפרסום המשמעותי בשבוע הבא יהיה דו"ח התעסוקה בארצות הברית. הצפי הוא לגידול של 180 אלף משרות חדשות ביוני, אך אם הנתון יאכזב ויהיה נמוך מ-100 אלף ואם האבטלה תישאר מעל 4%, הדבר יהווה איתות רע לכלכלה, אך יגביר את הסבירות להורדת ריבית של הפד בספטמבר. מנגד, אם המגמה החזקה מחודש מאי תימשך, הסבירות להורדת ריבית תפחת משמעותית. כרגע השוק מתמחר פחות מ-60% סבירות להורדת ריבית בספטמבר.

הביטקוין נסחר מאז חודש מרץ בטווח שבין 58-73 אלף דולר. לאור הירידה בציפיות להפחתות ריבית, לצד התחזקות הדולר ויציאת ההון מתעודות הסל בתחום הקריפטו, נראה שישנה סבירות גבוהה כי חודש יולי יהיה עוד חודש חלש עבור הביטקוין.

x