מ.ו. השקעות הבטיחה גיוס של כ-75 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

במכרז המוסדי נרשמו ביקושים בהיקף כולל של 140 מיליון שקל, מתוכם החברה תגייס כ-75 מיליון שקל; שיעור הריבית בהנפקה נקבע על 5.38%

 

 

 
גיא וינברג, יו״ר מ.ו השקעות, צילום: יוסי צבקרגיא וינברג, יו״ר מ.ו השקעות, צילום: יוסי צבקר
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/06/2024

מ.ו. השקעות, העוסקת בייזום, רכישה, השבחה והחזקה של נדל"ן למגורים, השלימה בהצלחה את שלב המכרז המוסדי בהנפקה של סדרת אג"ח חדשה (סדרה ג'). במהלך המכרז המוסדי, שנערך ביום ה', נרשמו ביקושים בהיקף כולל של 140 מיליון שקל – מהם, בכוונת החברה לגייס כ-75 מיליון שקל. הריבית במכרז המוסדי נקבעה על 5.38% צמוד מדד, ירידה לעומת ריביות בשיעור של כ-6%, בהן גייסה החברה בשתי הנפקות האג"ח הקודמות (סדרות א' ו-ב'). הריבית שנקבעה בסיום שלב המכרז המוסדי תהווה ריבית המקסימום בשלב המכרז הציבורי, שייערך בהמשך השבוע. 

הנפקת האג"ח מסדרה ג' הינה גיוס שלישי מוצלח לקבוצת הנדל"ן של משפחת וינברג באמצעות מ.ו. השקעות, וזאת לאחר שביולי 2023 ובפברואר 2024 השלימה החברה בהתאמה הנפקה של סדרת אג"ח ראשונה (סדרה א') בהיקף כספי של 77 מיליון שקל, וכן הנפקה של סדרת אג"ח שנייה (סדרה ב') בהיקף של 85 מיליון שקל. שתי הסדרות, שרשמו עליות חדות לאחר הנפקתן, נסחרות כעת בתשואות לפדיון (ברוטו) של כ-4.78% ו-5.01% בהתאמה, למח"מ של כ-3 שנים. 

סדרה ג' הינה סדרת אג"ח סטרייט, צמודה למדד, שהיקפה יעמוד על כ-75 מיליון שקל (ע.נ). הסדרה הינה למשך חיים ממוצע (מח"מ) של 3.7 שנים, וכוללת שעבוד ראשון על זכויות החברה בבניין בבני ברק הנמצא בבנייה מתקדמת, לפי יחס חוב בטוחה (LTV) של 75%. כספי הגיוס צפויים לשמש לפירעון החוב הקיים לחברה המלווה של הפרויקט ולמימון השלמת הבנייה. יתרת התמורה תשמש את החברה לצרכיה השוטפים. 

ד"ר גיא וינברג, יו"ר מ.ו השקעות: "אנו שמחים להנפיק סדרת אג"ח שלישית בבורסת תל אביב, שהפכה למקור מימון משמעותי עבור מ.ו השקעות, כחלק מראייה אסטרטגית ארוכת טווח. ביקושי היתר שנרשמו בהנפקה והריבית שנקבעה, שהיתה מתחת לריביות בשתי ההנפקות הקודמות שלנו, מדגימים את העמקת האמון והקשר בין השוק המקומי לבין קבוצת מ.ו השקעות. אני רוצה להודות לציבור המשקיעים על הזרמת הביקושים. בכוונתנו להמשיך ולחזק את הקשר עם שוק ההון, במטרה לממש בעתיד את מלוא הפוטנציאל הגלום בנכסי הקבוצה".

את ההנפקה של מ.ו השקעות הובילה אקסטרה מייל חיתום (אי.אר.גי'.אס) בע"מ.

x