נשיא לשכת סוכני הביטוח לשעבר ליאור רוזנפלד מונה ליועץ במיי דוקטור

רוזנפלד ישמש יועץ מקצועי בנושאי ביטוח, שוק ההון, וקשרי סוכנים בחברה, בנוסף לעיסוקיו בתחום הביטוח והתקשורת

 

 
ליאור רוזנפלד / צילום: יח״צליאור רוזנפלד / צילום: יח״צ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/06/2024

חברת "מיי דוקטור" הודיעה הבוקר (א') כי שכרה את שרותיו  של איש הביטוח והתקשורת ליאור רוזנפלד נשיא לשכת סוכני הביטוח לשעבר כיועץ לחברה לנושא ביטוח שוק ההון, ניראות חשיפה וקשרי סוכנים.

רוזנפלד המשמש גם כפרשן שוק ההון והביטוח בתקשורת ומגיש את התוכנית הכלכלית של רדיו צפון, כיהן עד שנת 2021 כנשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל. הוא ידוע כאיש שטח המחובר לסוכני הביטוח ומכהן כמנכ"ל ובעלים של 'רוזנפלד צבי וליאור סוכנות לביטוח'.

'מיי דוקטור' עוסקת בשיווק כתבי מנוי בתחומי הבריאות באמצעות סוכני הביטוח ולשם כך התקשרה  בהסכמים עם כ 6000 נותני שירות ומרכזים רפואיים בתחום הבריאות, מרופאים מומחים, פסיכולוגים, ורפואה אלטרנטיבית ועד רופאי שיניים בתי חולים ומכונים פרטיים. כמו כן בבעלותה 8 מרפאות המספקות שירותי רפואה מתקדמים ולאחרונה הרחיבה פעילותה גם לזירה הבינלאומית ופתחה מרפאה בפאפוס שבקפריסין.

ישי קמחי, מנכ"ל מיי דוקטור: "כתבי המנוי חשובים לציבור סוכני הביטוח כמקור הכנסה נוסף ובעיקר כשירות חשוב לציבור המבוטחים שלהם, הפנייה לרוזנפלד הייתה מתבקשת הוא נחשב לאוטוריטה מקצועית ומוביל דעה שדעתו נחשבת. אנחנו עוטפים את עצמינו באנשי מקצוע כמו פרופ' ביטמן, מנהל מחלקה בתל השומר, עו"ד שלומי הדר ועו"ד ג'ון גבע וכעת גם סו"ב רוזנפלד כדי לתת לסוכנים את הפתרונות הנכונים".

ליאור רוזנפלד: "תחום ביטוחי הבריאות ספג בשנים האחרונות  מכות של ממש מביטול הביטוחים הסיעודיים, תאונות אישיות ועד צימצום הכיסוי הביטוחי בפוליסת הבריאות. מדובר בכשל רגולטורי כמו גם כשל של היצרנים. לנישה הזאת נכנסו חברות כתבי המנוי ש'מיי דוקטור' הנחשבת כשחקן מוביל ומשמעותי. 

"כדי להישאר על המגרש, סוכני הביטוח חייבים לעטוף את המבוטחים שלהם מכל כיוון  וכתבי המנוי בתחום הרפואי הם חלק מאותה עטיפה. שמח על הפנייה של 'מיי דוקטור' ששמה לנגד עיניה את שיווק המוצרים שהם הכרח ולא מותרות ועל הבעת האמון בי".
 

x