כלכלני הבורסה: המניות הקטנות ומניות הטכנולוגיה הניבו את הביצועים הטובים ביותר

לפי כלכלני הבורסה, רוב מדדי המניות הגדולים בארה"ב רשמו עליות קלות שבוע שעבר, כאשר המניות הקטנות ומניות הטכנולוגיה הניבו את הביצועים הטובים ביותר

 

 

 
Photo-Rawpixelimages-Dreamstime.comPhoto-Rawpixelimages-Dreamstime.com
 

כלכלני הבורסה
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/07/2024

שבוע טוב ל-Marco Kolanovic (JPM) ו-Peter Berezin (BCA research) - הראשון אישרר בסופ״ש האחרון ולא יודע כמה כבר השנה את מחיר היעד שלו לסוף שנה ב-4200 ( ירידה של23%).

והשני טוען שכלכלת ארה״ב נכנסת למיתון ונותן מחיר יעד עוד יותר bearish מאסטרטג של גי פי מורגן ל-3750 (ירידה של 30%).

רוב מדדי המניות הגדולים בארה"ב רשמו עליות קלות שבוע שעבר . המניות הקטנות ומניות הטכנולוגיה הניבו את הביצועים הטובים ביותר, מניות הצמיחה עם הביצועים טובים יותר מהערך. סקטור הפיננסי בלט לטובה אחרי הדיווחים בתקשורת שפד שוקל להפחית משמעותית את הדרישות הון נוספות לבנקים בהשוואה להצעה המקורית של הרגולטורים בעקבות משבר הבנקים האזורים במרץ 2023. חדשות טובות אלו באו בעקבות ההודעה של הפד שכל 31 הבנקים הגדולים בארה"ב שהם בדקו נשארו מעל רמות ההון המינימליות שלהם.

נתון מאקרו העיקרי של השבוע היה אינפלציית Core PCE אשר הראתה כי המחירים ללא מזון ואנרגיה עלו ב-0.1% מאפריל.

באירופה, מדד STOXX Europe 600 סיים בירידה של 0.72% על רקע אי-הוודאות הפוליטית המוגברת בצרפת.

זה היה שבוע נפלא למדדי המניות של יפן שעלו במהלך השבוע הקודם, כאשר מדד ניקיי 225 עלה ב-2.6%. ההיחלשות ההיסטורית של הין ממשיכה לתמוך בתעשיות הייצוא של המדינה.

מדדי המניות הסיניות סיימו בירידות שערים אחרי נתוני מאקרו חלשים וחששות לגבי האטה בכלכלה ריסנו את תיאבון לסיכון.

לפי הסקר האחרון תמיכה בנשיא עמנואל מקרון ירדה לרמה הנמוכה ביותר מזה שלושה חודשים.

השוק מתחיל לתמחר בצורה אגרסיבית ניצחון רפובליקני/טראמפ בנובמבר. סלי המניות "LONG Republican / Short Democrat" של גולדמן הניבו ביצועים ממש טובים ביום שישי ( תחפשו בגוגל יש גם סלים כאלה , מאוד מעניין ) .

ה-VIX נמצא במגמת עלייה מאז אמצע מאי. אבל גם ה-SP500 זז גבוה יותר. זה משהו שלא ראינו הרבה זמן אם בכלל.

הודו צפויה לקבל מיליארדי דולרים ממשקיעים בינלאומיים אחרי שג'יי פי מורגן הוסיף את החוב הלאומי של המדינה למדד של השווקים המתעוררים.

על פי הדיווחים, דונלד טראמפ מנהל מגעים לנאום בוועידת הביטקוין 2024 ביולי. זה יהפוך את טראמפ למועמד הנשיאותי הראשון שנואם באירוע קריפטו.

מאחל לכולם שבוע שקט ומוצלח בהשקעות ומחכים שהחטופים יחזרו הביתה במהרה.
x