קיסטון מגדילה את הדיבידנד שיחולק הרבעון ל-20.5 מיליון שקל

מדיניות הדיבידנד העדכנית של קיסטון לחלוקה של 1% מההון העצמי בשלוש החלוקות הקרובות מביאה להגדלת סכום הדיבידנד הרבעוני שיחולק למשקיעים בחלוקה הקרובה בהתאם לעלייה בהון העצמי

 

 

 
נבות בר, מנכל קיסטון / צילום: תמר מצפינבות בר, מנכל קיסטון / צילום: תמר מצפי
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/07/2024

קיסטון, בניהולו של נבות בר, המשקיעה בנכסים בעולם התשתיות, הודיעה על חלוקת דיבידנד רבעוני נוסף בסך של כ- 20.5 מיליון ש"ח במהלך חודש יולי. הגידול בדיבידנד, שמחולק בהמשך לתוצאות הרבעון הראשון, אושר לאור מדיניות החלוקה העדכנית של קיסטון שקבעה כי בכוונתה של קיסטון לחלק למשקיעיה בשלושת הרבעונים הבאים דיבידנד בהיקף של כ- 1% מהונה העצמי. החלוקה הנוכחית משקפת תמורה של כ-10.96 אג' למניה.

עבור משקיעי קיסטון, מדובר בדיבידנד רבעוני שביעי ברצף ובסך הכל בתזרים דיבידנד של כ-140 מיליון שקלים שהניבה קיסטון מהקמתה. מתחילת 2024 חילקה קיסטון 15 מיליון ש"ח בינואר, כ-18.5 מיליון ש"ח באפריל, בהמשך לתוצאות השנתיות החזקות. החלוקה הנוכחית משקפת גידול של כ- 36% ביחס לחלוקות הרבעוניות שביצעה קיסטון במהלך 2023.

ביצועי הפורטפוליו של קיסטון הניבו לחברה ברבעון הראשון של השנה גידול של כ-46% בהכנסות התזרימיות ביחס לרבעון המקביל אשתקד, לסך של כ- 88.5 מיליון ש"ח. כמו כן, תחזית ההכנסות התזרימיות של קיסטון לשנת 2024 כולה עומדת על כ-225 מיליון ש"ח. במונחי שווי שוק והון עצמי נוכחי, היקף הדיבידנד השנתי ישקף תשואה שנתית של כ-8%.

דירקטוריון החברה אישר את חלוקת הדיבידנד הנוכחית לאחר שבחן את עמידתה במבחן יכולת הפירעון ובמבחן הרווח. לפי הודעת החברה, לעניין העמידה ב"מבחן הרווח", יתרת רווחי החברה הניתנים לחלוקה על-פי הדוחות הכספיים ליום 31.3.2024 עומדת על סך של כ-537 מיליון ש"ח, ולאחר החלוקה שבוצעה בחודשים ינואר ואפריל 2024, והחלוקה של הדיבידנד הנוכחי, תעמוד יתרת רווחי החברה הניתנים לחלוקה על סך של כ- 516.5 מיליון ש"ח.

נבות בר, מנכ"ל קיסטון: "הפורטפוליו שלנו ממשיך להניב הכנסות תזרימיות באופן עקבי ויציב, תוך הפגנת חוסן, לרבות בתקופות של אתגרים מאקרו כלכליים וגיאופוליטיים. היציבות שנכסי הפורטפוליו המגוונים שלנו מעניקים לקיסטון והמאזן החזק איפשרו לדירקטוריון החברה לקבל החלטה וכעת גם ליישם מדיניות של חלוקת דיבידנדים רבעונית שמושפעת מהשינוי בהון העצמי של החברה. מדיניות ייחודית זו מגדילה כעת את חלוקת הדיבידנד למשקיעים ואנו צופים להמשיך ולממשה ברבעונים הקרובים".


x