מאסיבית סוגרת עסקה עם יצרנית החומרים הבינלאומית SIKA

חברת טכנולוגיות הדפסה תלת-ממד מאסיבית חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם יצרנית החומרים הבינלאומית SIKA במסגרתו חומרים של SIKA יודפסו לראשונה במדפסת מאסיבית 10000 וישווקו תחת מיתוג משותף

 

 

 
ארז צימרמן, מנכ״ל מאסיבית, צילום: כפיר חרביארז צימרמן, מנכ״ל מאסיבית, צילום: כפיר חרבי
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/07/2024

מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד (Massivit) חתמה עם חברת Sika Deutschland GmbH ("SIKA") על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות, אשר במסגרתו חומרים של SIKA, יודפסו לראשונה במדפסת תלת מימד של החברה, מאסיבית 10000, וישווקו תחת מיתוג משותף החל מהמחצית השניה של 2024.

להערכת החברה, שיתוף הפעולה עם SIKA יגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים, את השימוש במדפסות ואת צריכת חומרי ההדפסה. 

כמו כן שיתוף הפעולה הנ"ל יאפשר לחברה להיכנס לשווקים נוספים באמצעות מגוון החומרים שקיים ברשות SIKA. 

ארז צימרמן, מנכ"ל מאסיבית: "הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי עם SIKA שחומריה האיכותיים מוכרים ומוערכים ברחבי העולם, מהווה אבן דרך משמעותית למאסיבית. בעולם הדפסת תלת המימד חומריים ייעודיים ואיכותיים מהווים מפתח כניסה לשווקים חדשים. שיתוף הפעולה החדש שנוצר כעת עם חברת  SIKA שהינה מהחברות המובילות בתחום בעולם, יאפשר למאסיבית להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים חדש כמו גם להציע ללקוחותינו הקיימים יכולת הדפסה בתלת מימד עם החומרים הטובים בעולם".

ההסכם מפרט את שיתוף הפעולה בין החברות, מסדיר את אופן המיתוג המשותף, הייצור, האספקה ומכירת חומרי ההדפסה, וקובע בין היתר כי:

חומרי ההדפסה ימותגו וישווקו תחת השמות SikaBiresin®CIM ו-MASSIVIT.

מאסיבית תשווק ותמכור את החומרים של SIKA  המיועדים להדפסה באמצעות מדפסות החברה.

המדפסות אשר בהן נעשה שימוש בחומרי ההדפסה תמותגנה תחת הלוגוPowered by SikaBiresin®.

חברת SIKA הינה קונצרן שוויצרי עולמי, שנוסד לפני יותר מ-100 שנה, נסחרת בבורסה של שוויץ בשווי של כ-40 מיליארד פרנק שוויצרי, והיקף המכירות השנתי שלה הינו של כ-11 מיליארד פרנק שוויצרי. SIKA פועלת בענף הבנייה והאיטום, ועוסקת בפיתוח וייצור חומרים שונים לשימושיים תעשייתיים, לרבות לתחום החומרים מרוכבים, שהוא השוק שאליו מאסיבית נמצאת בתהליך חדירה. 

מאסיבית 10000 אשר פועלת על בסיס טכנולוגיית "יציקה בתנועה" Cast In Motion , מאפשרת למשתמשים להדפיס תבניות, וכלים במהירות, תוך שימוש בחומרי הדפסה ייחודיים, שנועדו לענות על צרכי התעשיות השונות. עד כה אומצה הטכנולוגיה הזו בתעשיית הרכב, הימאות, תעשיית הפרסום והבידור ותעשיות נוספות. שיתוף הפעולה עם SIKA יאפשר להגדיל את היצע החומרים אשר ניתן להדפיס באמצעות המאסיבית 10000, וכן יאפשר ללקוחות שכיום מייצרים חלקים מחומרים של SIKA בשיטות מיושנות ומסורתיות, לעבור לייצור באמצעות מדפסות תלת-ממד. 


הסכם זה מגיע לצד מהלכים עסקיים משמעותיים שביצעה החברה במהלך החודשים האחרונים, כדוגמת  מכירת מדפסות לחברות מובילות בעולם בתחומים שונים: 

חברת Tsujikawa היפנית רכשה מדפסת מאסיבית 10000. זו הרכישה השלישית של מדפסות החברה על ידי לקוח זה, לאחר שיש ברשותו כבר 2 מדפסות מדגם מאסיבית 1800. Tsujikawa היא חברה מתעשיית הפרסום והשיווק.

חברת Bombardier הקנדית - המייצרת מטוסי מנהלים רכשה את מדפסת מאסיבית 1800, שתשמש את Bombardier לייצור אבי טיפוס וחלקי פנים לחטיבת התעופה שלה. 

החברה האמריקאית Navistar - חברת המשאיות והאוטובוסים מהגדולות בארה"ב שהינה בבעלות  קונצרן פולקסוואגן, רכשה את  מדפסת מאסיבית 5000. 

כמו כן החברה השיקה בהצלחה את מדפסת מאסיבית 3000, אשר הינה בעלת יכולת להדפיס עצמים גדולים במהירות ובמחיר חדירה תחרותי. מה שבפועל יאפשר לחברה להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים מתחום תעשיית הפרסום והשיווק שעד כה לא יכלו להרשות לעצמם לאמץ את הטכנולוגיה של מאסיבית לאור תג המחיר הגבוה של המדפסות שנמכרו לתעשייה זו. 

מדפסת מאסיבית 3000 הושקה במהלך התערוכה הבינלאומית הגדולה בעולם לתעשיית הדפוס drupa, יצרה התעניינות רבה, ובעקבותיה קיבלה החברה  15 הזמנות חדשות במהלך התערוכה, אותן מתכוונת החברה לספק עד סוף 2024. 

לגרף מאסיבית לחצו כאן

25 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 4.59 מיליון במאסיבית
קרנות נאמנות שמחזיקות את מאסיבית. לרשימה המלאה
x