Tel Aviv Capital חותמת הסכם עם החברה הטכנולוגית Zolak

חברת ההחזקות Tel Aviv Capital בשליטת איש העסקים אורי שמואלי חתמה על הסכם זכיינות עם חברת הטכנולוגיה Zolak המפתחת פתרונות AI לענף הריהוט הקמעונאי

 

 

 
אורי שמואלי, צילום: עמי ארליךאורי שמואלי, צילום: עמי ארליך
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/07/2024

חברת ההחזקות Tel Aviv Capital הנמצאת בשליטת איש העסקים אורי שמואלי הודיעה הבוקר כי חתמה על הסכם זכיינות עם חברת הטכנולוגיה Zolak המפתחת פתרונות AI לענף הריהוט הקמעונאי
Zolak מפתחת פלטפורמות ליצירת חוויות קמעונאות ומסחר אלקטרוני בענף הריהוט באמצעות טכנולוגיות 3D, מציאות רבודה (AR) ובינה מלאכותית.

הטכנולוגיה שפותחה על ידי Zolak מסייעת למותגים בתחום הריהוט ליצור אולמות תצוגה וירטואליים, לשפר את מעורבות הלקוחות בתהליך הרכישה ולהגביר מכירות.

הסכם הזכיינות נחתם באמצעות חברת הבת TLV Digital המתמחה בייצוג בלעדי בישראל של חברות טכנולוגיות אירופאיות בדגש על המדינות הבלטיות.

יואב בר נוב מנכ"ל TLV Digital: ״Zolak הינה חברה פורצת דרך בתחום Design-Tech המאפשרת ללקוחות לטייל באולם תצוגה וירטואלי ולעשות זאת מהכורסא בבית. מאז שפרצה מלחמת חרבות ברזל, ענף הריהוט רשם ירידה חדה של 75% במכירות, הן כתוצאה מסגירה לסירוגין של מרכזי קניות והן כתוצאה מנסיגה תלולה בביקוש המושפע ממצב הרוח הלאומי. באמצעות הטכנולוגיה החדשה נשתדל לסייע לקמעונאים לשוב ולשגשג".

x