עין שלישית סוגרת עסקה עם לקוח ביטחוני בהיקף של 5 מיליון שקל

החברה המפתחת מערכות אלקטרואופטיות המשלבות יכולות בינה מלאכותית מודיעה על הזמנה מלקוח קיים בתחום הביטחוני לפיתוח ואספקה ראשונית של מערכת לאחיזת שטח

 

 

 
ליאור סגל, צילום: יקיר שוקרוןליאור סגל, צילום: יקיר שוקרון
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/07/2024

חברת עין שלישית מערכות בע"מ, המפתחת מערכות אלקטרואופטיות המשלבות יכולות בינה מלאכותית, מדווחת על קבלת הזמנה מחייבת בהיקף 5 מיליון שקל מלקוח ביטחוני קיים, אשר זמן מימושה הינו שנה וחצי והנה כפופה לעמידה באבני דרך לאורך שלבי הפיתוח. 

ההזמנה, מתקצבת פעילות פיתוח והספקה ראשונית של מערכת עם יכולת אחיזת שטח חדשה, המותקנת על גבי כלי טיס בלתי מאוישים. המערכת תהיה מבוססת על טכנולוגיה קיימת של עין שלישית המיועדת להשתלב בהיקף משמעותי אצל הלקוח בתוך כשנתיים.

המערכת החדשה, הנה פורצת דרך בהיבט הביצועים, יכולות האנליטיקה וה-AI אשר ישולבו בה. המערכת תתמוך במפת הדרכים של מוצרי עין שלישית ובהתאם לכך תכלול גם השקעה של החברה בפיתוחה. החברה צופה כי בטווח הזמן הקרוב יתקבלו הזמנות נוספות לתקצוב תכונות ייחודיות נוספות במסגרת פרויקט אסטרטגי זה. 

שותף מייסד ומנכ"ל עין שלישית, ליאור סגל: "מדובר בהזמנה מלקוח מהותי של עין שלישית המשקפת הבעת אמון בטכנולוגיה ובמוצרי החברה. הפיתוח החדש ייצר יתרונות פורצי דרך בביצועים וביכולות, אשר ירחיבו את סל מוצרינו וסוג הכלים עליהם אנחנו פועלים וייצרו פוטנציאל עסקי למכירות עתידיות משמעותיות בשוק הביטחוני הגלובלי".

כזכור, לפני כשלושה שבועות דיווחה עין שלישית על עסקה מהותית מלקוח ביטחוני בהיקף של 19 מיליון שקל אשר מעניקה ללקוח אפשרות לבצע הזמנות נוספות בהיקף של כ-22 מיליון שקל נוספים לתקופה של 3 שנים. 

x