קבוצת BST חתמה הסכם עם הסדנה 8-12 וג׳יאפ ישראל יזמות נדל״ן

קבוצת BST חתמה עם חברת הסדנה 8-12 וג'יאפ [GF] ישראל יזמות נדל"ן על הסכם נוסף לביצוע לפרויקט "הסדנה 8-12 בחולון; הפרויקט מהווה שלב ב' וכולל תוספת של 32,000 מ"ר בשמונים יחידות החל מ250 מ״ר בשתיים וחצי קומות, מעל מתחם קיים אשר גם אותו בנתה BST לפני מספר שנים. "קבוצת BST נרגשת מבניית פרויקט המשך 'הסדנא 8-12' בחולון. זהו צעד חשוב לקבוצת BST בהתמקדותה בפיתוח ובניית נדל"ן תעשייתי ולוגיסטי, בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים. הפרויקט הכולל גישה ישירה לפריקה וטעינה למשאיות ורכבים יספק מענה ייחודי לצרכי תעשיית הלוגיסטיקה והאחסון בקרבת תל אביב המרכז ונתב"ג"

 

 

 
הדמיה חזית צפון מזרח, קרדיט: בר לוי אדריכליםהדמיה חזית צפון מזרח, קרדיט: בר לוי אדריכלים
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/07/2024

קבוצת בסט BST, העוסקת בייזום נדל"ן, פיתוח ובנייה נבחרה שוב להקים את פרויקט 'הסדנא 8-12' באזור התעשייה של חולון. מדובר בתוספת של 32,000 מ"ר בנייה, בשתי קומות, על בניין קיים ומתפקד. שווי העסקה עומד על כ-100 מיליון שקלים והעבודות על הפרויקט צפויות להתחיל ביולי 2024.

המתחם כולו מיועד לתעשייה קלה ולוגיסטיקה ומוצע למכירה למשתמשי קצה ומשקיעים. הפרויקט תוכנן כך שיכלול יחידות מודולריות שניתן לחבר אותן ולייצר שטחי מסחר ולוגיסטיקה גדולים. גובה היחידות הוא כ-6 מטרים, המאפשר אחסון לוגיסטי נוח. המיקום נדיר באטרקטיביות שלו כ- 2.4 קילומטר מתל אביב, עם גישה למחלף השבעה כביש 1 כביש 6 והכניסה הדרומית לתל אביב.

הפרויקט מהווה מענה למשתמשי קצה המבקשים למצוא שטחי תעשייה ולוגיסטיקה בתל אביב ובמרכז. מהלך זה של קבוצת BST, על רקע פריחת ענף הלוגיסטיקה בישראל, נובע בעיקר מהתחזקות הסחר המקוון המחייב סיטונאים ויבואנים להחזיק יותר ויותר מלאי זמין של מוצרים. מצב זה מגדיל בהתמדה את הדרישה לשטחי אחסון ולוגיסטיקה, בעיקר בגוש דן שכאמור סובל ממחסור בשטחים מסוג זה.

על הפיקוח אמונים משרד וקסמן גוברין. משרד האדריכלים הוא בר לוי אדריכלים.

אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת BST, שבירך על הפרויקט: "הפרויקט 'הסדנא 8-12' בחולון הוא צעד חשוב לקבוצת BST בהתמקדותה בפיתוח ובניית נדל"ן תעשייתי ולוגיסטי. בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים ובהוספת 32,000 מ"ר למתחם הקיים, הפרויקט יספק מענה ייחודי לצרכי תעשיית הלוגיסטיקה בקרבת תל אביב".

סאמר כרדוש, מנכ"ל BST בנייה, הוסיף "קבוצת BST מתמקדת בהבטחת איכות ושירות יחודי ללקוחותיה, וממשיכה להציע פתרונות מתקדמים בתחום נדל"ן התעשייתי. מיקום המרכזי והנגישות הגבוהה יציעו ללקוחות פתרון אידיאלי לצרכיהם התעשייתיים, מספקים שטחי אחסון מודולריים בגובה 6 מטרים, מתאימים לאחסון ולוגיסטיקה ברמה הגבוהה ביותר". 

מהחברות היזמיות נמסר: "הפרויקט מהווה תשובה לצרכים הגוברים של חברות לוגיסטיקה והפצה, קימעונאיים  תעשיינים ומשקיעי נדלן באזור המרכז, החסרים בשטחים תעשייתיים ולוגיסטיים עם תשתיות מתקדמות באיכות גבוהה. אנו שמחים מאד לשתף פעולה, פעם נוספת עם קבוצת BST וליהנות מאיכות ביצוע ושירות גבוהים". 

x