הושלמה עסקת רכישת ווישור ביטוח על ידי איילון

לאחר השלמת התנאים המתלים לעסקה הושלמה רכישתה של ווישור ביטוח על ידי איילון כנגד הקצאת מניות איילון ביטוח

 

 

 
שרון רייך, מנכ״ל איילון ביטוח, צילום: רמי זרניגרשרון רייך, מנכ״ל איילון ביטוח, צילום: רמי זרניגר
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/07/2024

לאחר שהתקיימו התנאים המתלים לעסקה, הודיעה היום חברת איילון ביטוח על השלמת העסקה לרכישת הבעלות המלאה (100%) בחברת ווישור ביטוח, שהיא חברת בת של ווישור גלובלטק, על ידי איילון ביטוח כנגד הקצאת מניות באיילון ביטוח. בסוף השבוע שעבר הושלמו שני התנאים המתלים האחרונים לעסקה לאחר קבלת היתר שליטה מהממונה על שוק ההון וכן אישור הבורסה לני"ע להקצאת מניות איילון ביטוח לווישור גלובלטק.

העסקה תאפשר לנצל את שני רישיונות הביטוח ושני המותגים הנפרדים של החברות (איילון ו-ווישור) תוך חיסכון בעלויות משותפות וזאת באופן העשוי להציף ערך סינרגטי שישיא ערך לחברת איילון לטובת ציבור בעלי המניות שלה. 

מהלך זה מצטרף להישגיה הנוספים של איילון, אשר מציגה שיפור ברווחיות מזה 8 רבעונים רצופים, הנובע מגידול בשלושת מגזרי הפעילות - כללי, ביטוח חיים ובריאות, כאשר הרווח הכולל לרבעון הראשון 2024 הסתכם ב-39.2 מיליון ש"ח. החברה ממשיכה לשפר את יחס כושר הפירעון שעומד על 113% ללא תקופת פריסה. 

מנכ"ל איילון ביטוח, שרון רייך מסר: "אנו שמחים על השלמת העסקה אשר מביאה עמה יתרונות אסטרטגיים עבור איילון ביטוח ועשויה להציף ערך סינרגטי עבור שתי החברות, ולייצר ערך מוסף לציבור בעלי המניות באיילון." 

x