שמואל פסטרנק מונה לסמנכ"ל תחום סוכנים באופיס שירותי תפעול מקבוצת תלפיות

פסטרנק בעל ותק של למעלה מ-20 שנים בענף ושימש במגוון תפקידים בכירים בחברות ובסוכנויות ביטוח

 

 

 
מימין: ראובן טיטואני ושמואל פסטרנק, צילום פרטימימין: ראובן טיטואני ושמואל פסטרנק, צילום פרטי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/07/2024

שמואל פסטרנק מונה לסמנכ"ל תחום סוכנים בחברת אופיס שירותי תפעול מקבוצת תלפיות, בית הסוכן הגדול בישראל, וזאת לאור הצמיחה המואצת בהצטרפות סוכני ביטוח לפעילות החברה.

פסטרנק בעל ותק של  למעלה מ-20 שנים בענף ושימש במגוון תפקידים בכירים בחברות ביטוח וסוכנויות ביטוח.

חברת אופיס שירותי תפעול הינה אחת מחברות התפעול הגדולות בישראל אשר מעניקות כיום שירותי תפעול מקיפים לכ-100 סוכני וסוכנות ביטוח בתחומי הפרט, הפנסיוני והפיננסים באמצעות פלטפורמה טכנולוגית חכמה לניהול תהליכי ליבה מקצועיים בתחומי התפעול אשר משלבת בינה מלאכותית(AI) לצד עשרות עובדים בעלי ניסיון וזאת במטרה לאפשר לסוכן הביטוח לפנות את עצמו לצמיחה עסקית לצד חיסכון משמעותי ביותר בזמן ניהול עובדים ועלויות גבוהות.

מערכת הליבה של אופיס מתפקדת כתשתית רב יצרנית ורב תהליכית אשר תומכת בפעילות מול כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות ומאפשרת לנהל באמצעות אוטומציה מסעות לקוח איכותיים וחווייתיים אשר מהווים תמיכה שירותית משמעותית לסוכן הביטוח.

השירותים כאמור כוללים את כל היבטי התפעול הנדרשים לרבות הפקת פוליסות, בדיקת קיטים, שליחת נספח ו', טיפול מול המעסיק, מעקב אחר הפקות והפקדות ראשונות, ניודי כספים, ניהול גבייה, טיפול בשינויים וניהול תביעות, הפקת אישורי מס וטופסי עזר למילוי טופס 161, הכנסת מסמכי שינויים, בקשת הנחות בדמי ניהול ועוד.

שמואל פסטרנק, סמנכ"ל תחום סוכנים: לאחר למעלה מ- 20 שנות פעילות בחברות ביטוח וסוכנויות ביטוח המובילות בענף, אני שמח על הצטרפותי לחברת אופיס שירותי תפעול, חברה שבעיניי היא חברת דגל בכל הקשור לשירותי תפעול לסוכני ביטוח, בה אני מוצא כר פורה למתן ערך מוסף אדיר לסוכנים בשיפור רווחיות ויעילות העסק, בין אם הסוכן מעסיק עובדים ובין אם הוא מתפעל את המשרד בעצמו וזאת בעיקר בתקופה בה רווחיות המוצרים במגמת שחיקה משמעותית והסוכן נדרש לייעל את עבודתו. אני מזמין כל סוכן שחפץ בצמיחה עסקית לצד חיסכון כספי משמעותי בעלויות העסק לפנות אלי בכדי שאוכל לסייע לו בכך.

ראובן טיטואני, יו"ר תלפיות: ״יותר ויותר סוכנים ומנהלי פמילי אופיס מבינים את הצורך לעסוק בתכנון וייעוץ מול הלקוחות ,ולא לבזבז שעות ארוכות בתפעול מול חברות הביטוח .המגמה ההולכת וגדלה של מוסדיים לתת שרות רק לסוכנים פעילים מחייבת את הסוכנים להצטרף לשרות תפעול חיצוני שעובד מול צוותים יעודיים בחברות הביטוח השונות .שמח על הצטרפותו של מנהל בעל ניסיון ושיעור קומה כמו שמואל פסטרנק לשרותי אופיס. אופיס, בניצוחו של איתמר לחמי, נותנת שירות איכותי ביותר אשר מבוסס על מערכת סיילספורס - חברת ה-crm הגדולה בעולם, וזאת באמצעות עשרות עובדות מקצועיות בניהולה של מיה חן.

x