מנורה תהפוך לבעלת עניין בחברת הכשרת היישוב התחדשות עירונית

מנורה תשקיע 30 מיליון שקל בחברת הבת "הכשרת הישוב התחדשות עירונית" ותהפוך לבעלת עניין עם 8.1% מהחברה. עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "אנו מאמינים שבעתיד יצטרפו שותפים מובילים נוספים"

 

 

 
מימין: עופר נמרודי, צילום: רמי זרנגר; אלכס מריאש מנכ״ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית, צילום: ראובן קסטרו; תמונת רקע: הדמיה - הכשרת הישוב התחדשות עירונית רמלה - בן גוריון, קרדיט: aa סטודיומימין: עופר נמרודי, צילום: רמי זרנגר; אלכס מריאש מנכ״ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית, צילום: ראובן קסטרו; תמונת רקע: הדמיה - הכשרת הישוב התחדשות עירונית רמלה - בן גוריון, קרדיט: aa סטודיו
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/07/2024

הכשרת הישוב צופה רווח גולמי של כ-2.2 מיליארד שקל מפרויקטי התחדשות עירונית שצפויים להיות בשלים לתחילת ביצוע מהשנה ועד לשנת 2027

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב ויו"ר הכשרת הישוב התחדשות עירונית: "היום השלמנו אבן דרך נוספת בהפיכתה של הכשרה התחדשות לאחת השחקניות הגדולות והמשמעותיות בתחום ההתחדשות העירונית. הכשרה התחדשות נמצאת בנקודת מפנה, עם תנופת פעילות ופיתוח משמעותית, והיא מהווה אחד ממנועי הצמיחה החשובים של הכשרת הישוב. יש לנו למעלה מ-30,000 יח"ד בשלבים תכנוניים שונים, כשעד לשנת 2027 צפויות להבשיל אלפי יחידות דיור לתחילת ביצוע ברווח גולמי חזוי של מעל ל-2 מיליארד שקל. אנו רואים בהצטרפותה של חברת הביטוח מנורה כבעלת מניות משמעותית בחברת ההתחדשות העירונית, גם כשותפות אסטרטגית וגם כהבעת אמון בפעילותנו. אנו מאמינים שבעתיד יצטרפו שותפים מובילים נוספים".

הכשרת הישוב ממשיכה במימוש האסטרטגיה להפוך לשחקן מוביל בתחום ההתחדשות העירונית ומעדכנת היום על הבעת אמון משמעותית בפעילותה. החברה הבת, 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית', דיווחה על הנפקת הון בהיקף של כ-30 מיליון שקל לחברת הביטוח מנורה שתהפוך לבעלת עניין בחברה הבת עם אחזקה של כ-8.1% מההון. ההנפקה בוצעה לפי מחיר של כ-6.47 שקל למניה, המשקף לחברה שווי שוק של כ-400 מיליון שקל. 

ההשקעה הנוכחית הינה העמקה של השותפות של מנורה עם הכשרת הישוב התחדשות עירונית, זאת לאחר שב-2022 נחתם הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו תשקיע מנורה, לצד הכשרת הישוב התחדשות עירונית, כ-100 מיליון שקל בהון עצמי (60% מהון השותפות) לקידום 4 פרויקטים למגורים שהכשרת הישוב פועלת לקידומם, ובהם פרויקטי חנקין בחולון ובבלי בתל-אביב שביצועם צפוי להתחיל עוד השנה. 

אלכס מריאש, מנכ"ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית: להכשרת הישוב התחדשות עירונית פרויקטים בשלבי תכנון שונים בהיקף של למעלה מ-30,000 יחידות דיור, נתון הממצב אותה כאחת החברות הגדולות והבולטות בתחום ההתחדשות העירונית, מתוכם, פרויקטים בשלבים המתקרבים לביצוע בהיקף מצרפי של כ-8,700 יח"ד, עם רווח גולמי חזוי של כ-2.2 מיליארד שקל, שיהיו בשלים להתחלת ביצוע מהשנה ועד לשנת 2027. מתוך הרווח החזוי, החברה צפויה להתחיל פרויקטים עם רווח גולמי של למעלה מ-600 מיליון שקל במהלך השנתיים הקרובות. כיום להכשרת הישוב 300 יח"ד בביצוע, בגינן היא  צופה יתרת רווח גולמי של כ-39 מיליון שקל. בהמשך השנה צפויים להתחיל ביצוע כ-200 יח"ד נוספות המגלמות רווח גולמי צפוי של כ-66 מיליון שקל, ובשנת 2025 צפויות לצאת לביצוע למעלה מ-2,300 יח"ד בכעשרה פרויקטים נוספים, בין היתר בירושלים, רחובות, חיפה, קריית ים, נס ציונה ותל אביב."

הדמיה - הכשרת הישוב התחדשות עירונית רמלה - בן גוריון, קרדיט: aa סטודיו

לגרף הכשרת הישוב לחצו כאן

113 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 33.82 מיליון בהכשרת הישוב
קרנות נאמנות שמחזיקות את הכשרת הישוב. לרשימה המלאה
x