פלורי מודיעה על חוזה הוכחת היתכנות בסך מיליון אירו עם תאגיד חקלאות בינלאומי

מטרת שיתוף הפעולה, על פי החברה, היא לפתח שיטות ייצור חדשניות להגדלת זמינות הירקות בכל העולם, לקצר את שרשרת האספקה ולקדם חקלאות בת קיימא

 

 

 
מנכ״ל ונשיא פלורי יקי ינאי, צילום: מיכאל בריקמןמנכ״ל ונשיא פלורי יקי ינאי, צילום: מיכאל בריקמן
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/07/2024

חברת הביוטכנולוגיה המובילה פלורי (Nasdaq:PLUR) (TASE:PLUR) אשר הופכת תאים לפתרונות המקדמים רווחה וקיימות גלובלית, הודיעה על חוזה אסטרטגי עם תאגיד חקלאות בינלאומי מוביל. השותפות החדשה תשאף להגדיל את האספקה הגלובלית של הירקות, לייעל את שרשראות האספקה ולספק מענה לשינויי האקלים הגלובליים על מנת לקדם חקלאות בת קיימא. 

שיתוף הפעולה משלב את החוזקות של שתי החברות – המומחיות של פלורי בטכנולוגיות גידול תאים ואגריטק משתלבת עם הנוכחות הגלובלית של השותף, הידע שלו בתעשיית המזון ועמדתו כשחקן מוביל בשוק הירקות.

התוצאה של שיתוף הפעולה המתוכנן יכולה למזער את ההשפעה הסביבתית ולקדם ביטחון תזונתי. טכנולוגיית גידול התאים של פלורי צפויה להועיל לחקלאים ברחבי העולם, שכן שיתוף הפעולה יכול לבנות תשתית אגרונומית ידידותית לסביבה ולספק לשוק פתרונות איכותיים וברי קיימא.

שוק הירקות העולמי מוערך ב1.3 טריליון דולר וצפוי להגיע ל1.6 טריליון דולר עד 2029, עם צמיחה שנתית ממוצעת של 3.4% בין השנים 2024 ל-2029. 

עם אוכלוסייה עולמית של מעל 7.5 מיליארד אנשים כיום, האוכלוסייה העולמית ממשיכה לצמוח וצפויה להגיע ל-8.6 מיליארד בשנת 2030 ול-11.2 מיליארד לקראת סוף המאה. 

לדברי יקי ינאי, מנכ"ל ונשיא פלורי, "האוכלוסייה הגלובלית גדלה במהירות, מה שמוביל לתחרות על משאבים ולשינויי אקלים. שינויים אלה מדגישים את הדחיפות לפתח טכנולוגיות חקלאיות שיחליפו את השיטות המסורתיות, שיתוף הפעולה החדש מדגיש את האסטרטגיה של פלורי לשתף פעולה עם חברות גלובליות מובילות מתעשיות שונות, כאשר כל אחת מומחית בתחומה.

"השת"פ אף תואם את המחויבות המתמשכת שלנו לייצר הכנסות באמצעות פרויקטים חדשניים. אנו בטוחים שלשיתוף הפעולה הזה יש את הפוטנציאל לא רק להשפיע באופן חיובי על שוק הירקות, אלא גם לייצר ערך משמעותי עבור בעלי המניות שלנו".

לגרף פלורי לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 293.66 אלפי בפלוריסטם
קרנות נאמנות שמחזיקות את פלוריסטם. לרשימה המלאה
x