גילת זכתה בחוזה לאספקת שירותי תמסורת סלולרית בפרו בלמעלה מ-10 מיליון דולר

החוזה להרחבת ההסכם יאפשר חיבורם של למעלה מ-800 אתרים סלולריים ואספקת אינטרנט מהיר ליותר מ-1 מיליון משתמשים באזורים מרוחקים

 

 

 
שירותי תמסורת סלולרית / Photo-Cellular-Transmission-Cristi-Croitoru-Dreamstime.comשירותי תמסורת סלולרית / Photo-Cellular-Transmission-Cristi-Croitoru-Dreamstime.com
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/07/2024

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיית פתרונות ושירותים לרשתות תקשורת לוויינית, מודיעה היום על קבלת הזמנת המשך לתקופה של 6 שנים מחברת Internet Para Todos (IPT) לאספקת שירותי תמסורת סלולרית לאזורים מרוחקים בפרו בהיקף של יותר מ-10 מיליון דולר. 

IPT הינו שיתוף פעולה בינלאומי בין Telefonica, Meta, IDB Invest והבנק לפיתוח אמריקה הלטינית (CAF) שייעודו לגשר על הפערים הדיגיטליים בדרום אמריקה באמצעות מודל בר קיימא המאפשר חיבור לאינטרנט באזורים מרוחקים וקשים להגעה. 

בהמשך לביצוע הסכמים קודמים, גילת תרחיב את שירותי התמסורת הסלולרית 4G לאורך 700 אתרים סלולריים ברשת הארצית של IPT ב-6 אזורים בהם גילת מפעילה כיום את הרשת בפרו, וכן ב-100 אתרים חדשים באזורי היערות בפרו. הרחבה זו תספק גישה לאינטרנט מהיר ליותר מ-1 מיליון משתמשים נוספים החיים באזורים מרוחקים בפרו.    

"אנו נרגשים לחתום על הסכם חשוב זה, אשר יאפשר לנו להמשיך ולחבר לרשת התקשורת, ובאופן יציב, פרואנים רבים החיים באזורים כפריים מרוחקים", מסרה תרזה גומז דה-אלמיידה, מנכ"לית IPT. "אנו שמחים על כך שמצאנו שותף לחזון שלנו לצמצום הפערים הדיגיטליים וקידום הפיתוח הכלכלי באופן בו לכל הפרואנים תהיה גישה להזדמנויות המתאפשרות הודות לחיבור לאינטרנט".       

"לכבוד הוא לנו להמשיך את שיתוף הפעולה עם IPT במציאת דרכים לפתרון קשיים טכנולוגיים וכלכליים וצמצום הפער הדיגיטלי באמצעות קידום חיבור אינטרנט באזורים כפריים מרוחקים", מסר אריה רורשטוק, סמנכ"ל בכיר ומנהל גילת פרו. "הבעת אמון זו במומחיות וביכולות של גילת לשפר את מהירות הגלישה באינטרנט ולהרחיב את כיסוי הרשת למאות אזורים כפריים תואמת את החזון שלנו וההכרה בזכותו של כל אדם להיות מחובר לרשת האינטרנט".     

x