בית סוכן חדש בישראל: איזה שירותים יקבלו סוכני הביטוח?

פנומנל תפעל במודל של בית סוכן עם סוכנים עצמאיים וסוכנים שותפים באסטרטגיה שתתבסס על צמיחה אורגנית ועל צמיחה באמצעות רכישות

 

 

 
שלום אפתיה / צילום: ליאור טנדלרשלום אפתיה / צילום: ליאור טנדלר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/07/2024

קוואליטי בשיתוף עם סוכן הביטוח והפיננסים, שלום אפתיה, ייסדו את בית הסוכן הייחודי, פנומנל, לסוכני הביטוח של הדור החדש.

פנומנל תפעל במודל של בית סוכן עם סוכנים עצמאיים וסוכנים שותפים, כאשר אסטרטגיית הצמיחה תתבסס על צמיחה אורגנית ועל צמיחה באמצעות רכישות. פנומנל תפעל על פי "שיטת פנומנל" להכשרה ומתן כלים לסוכני הדור החדש, תעסוק בכל תחומי הביטוח ותקדם פעילות של מתן כלים 360 לסוכניה. 

לאחרונה גייסה פנומנל את לוסי נוה בלאו כשותפה בתחום האלמנטרי, תחום שאותו בית הסוכן מפתח כחלק מרכישת תיקים. לוסי בעלת ניסיון של 30 שנים בכל ענפי הביטוח, תכהן  כמסנכ"לית במטרה להרחיב את המעטפת ללקוח ולתת מענה לכל לקוחות הסוכנות בתחום ביטוחי רכב/דירה אחריות מקצועית, עסקים ועוד.

שלום אפתיה מנכ"ל פנומנל: "אני מתרגש מאוד על הבשורה והדרך החדשה, דרך שיש בה ערך אדיר לסוכני הביטוח והמתכננים הפיננסים בישראל. החזון שלי הוא להוביל קבוצה איכותית ביותר של סוכנים לעבר הצלחות פנומנליות ולהיות חוד החנית של הענף בכל פרמטר. אני יוצא לדרך עם השותפים הכי טובים שאפשר לבקש, אנחנו כבר מזמן משפחה ובעיניי, לחיבור בינינו יש חשיבות עצומה להצלחות בהמשך הדרך".  

איתי ברדה, יו"ר קוואליטי: "החזון שלנו הוא משותף. פנומנל הוא בית סוכן ייחודיי מאוד, חדש ויוצא דופן בין בתי הסוכן, הגישה לסוכן, המקצועיות והמקצוענות, הליווי האישי והלא מתפשר. כמו גם המעטפת לסוכן מרגע שהוא מגיע ולאורך כל הדרך. זוהי בהחלט בשורה מיוחדת ומאוד משמעותית לענף בתי הסוכן בישראל. ההצלחות והעשייה יהיו פנומנליות ללא כל ספק".

x