מיה דיינמיקס קיבלה הזמנה ממפיץ בבלגיה בסך 1.35 מיליון שקל

החברה מדווחת על קבלת מקדמה של 1.3 מיליון שקל נוספים ממפיץ החברה בארה"ב; סכום ההזמנות המצטבר עד כה השנה מסתכם בכ-18 מיליון שקל

 

 

 
יצחק קלדרון, מנכ״ל מיה דיינמיקס, צילום: יח״ציצחק קלדרון, מנכ״ל מיה דיינמיקס, צילום: יח״צ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/07/2024

חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס, מדווחת על קבלה הזמנה לכלי ה-Mia-four בהיקף של 1.35 מיליון שקלים. ההזמנה היא לגרסת הנעה 2X4 ולגרסת 4X4 ואביזרים נלווים שהחברה פיתחה לאחרונה. 

בנוסף, מדווחת החברה על קבלת מקדמה נוספת בסך 1.3 מיליון שקלים מחברת Quadsolo LLC, שהיא המפיצה הבלעדית של החברה בארה"ב ובקנדה. המקדמה מהווה 10% נוספים מסך ההזמנה הכוללת עליה דיווחה החברה בחודש ינואר 2024. בשבועות הקרובים החברה צפויה להשלים את מסירת ההזמנה לידי המפיץ ולקבל את יתרת התשלום ע"ס 7.7 מיליון שקלים. עד כה הועברו לידי מיה דיינמיקס 40% מהיקף ההזמנה הכוללת עבור 1,000 כלי Mia-four ממפיץ החברה בצפון אמריקה. 

החברה מעדכנת כי סכום ההזמנות המצטבר לשנת 2024 עד כה מסתכם בכ-18 מיליון שקל, אשר מהווים יותר מהכפלה של סך המכירות לשנת 2023 אשר הסתכמו לסך של 7.1 מיליון שקלים. 

מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדרון: "אנו ממשיכים להתקדם לעבר היעדים שהצבנו לשנת 2024 בשאיפה להגיע לסך מכירות של כ-30 מיליון שקל ומכירת אלפי כלים מסדרת Mia-four בשתי הגרסאות שלה. אנו ממשיכים להתקדם בפיתוחה של הגרסה האורבנית של ה- Mia-four אשר הודענו על השלמת פיתוח אב-הטיפוס שלה בחודש מאי. מדובר כלי מוקטן 4 גלגלי המותאם למרחב האורבני שייצא לשווקים ב-2025 וצפוי להוות מנוע צמיחה חדש ומשמעותי שלנו".

קלדרון הוסיף: "כחברה שמתמקדת בפיתוח ליבת הטכנולוגיה הייחודית שלנו ואיכות המותג, נמשיך לקדם פיתוחים נוספים בעלי פוטנציאל עסקי משמעותי ולמקד את פעילותה של מיה דיינמיקס בגיוון הכלים שלנו לתחומי תחבורה ושימושים שונים ובמקביל לייצר הסכמי הפצה אסטרטגיים בשוקי היעד העיקריים".

ה-Mia Four הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד להתניידות של יחידים בתוואי שטח שונים, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית בעלת פטנטים במערכת ההיגוי והמתלים, המתאים לשימושים שונים הן בעולמות האכיפה והביטחון והן בסקטור הפרטי, ככלי לחובבי ספורט ואקסטרים, לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות ועוד.

x