ארז צימרמן מסיים את תפקידו כמנכ"ל מאסיבית

צימרמן כיהן כמנכ"ל החברה מזה כ-8 שנים. יו"ר הדירקטוריון ירון יחזקאל, נפרד: "אני רוצה להודות למר צימרמן על תרומתו הגדולה לחברה"

 

 

 
ארז צימרמן, מנכ״ל מאסיבית, צילום: כפיר חרביארז צימרמן, מנכ״ל מאסיבית, צילום: כפיר חרבי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/07/2024

לאחר כ-8 שנים במאסיבית, מתוכן כ-5 שנים בהן שימש כמנכ"ל, מר ארז צימרמן והחברה הגיעו להסכמה על סיום תפקידו כמנכ"ל.  

ארז צימרמן, מנכ"ל מאסיבית,
אמר: "בתקופה זו של 8 שנים בהן התחלתי כסמנכ"ל מכירות ולאחר מכן כיהנתי למעלה מ-5 שנים כמנכ"ל, בנינו ביחד את היסודות החזקים של החברה, פיתחנו טכנולגיה מהפכנית, הנפקנו את החברה בבורסה בתל אביב ומכרנו למעלה מ-230 מכונות ברחבי העולם.

"בתקופה מדהימה זו צברנו הישגים פורצי דרך בפיתוח מוצרי מאסיבית 10000 ומאסיבית 5000/3000. אני גאה שלקוחות מובילים כגון דיסני, טויוטה, נאביסטאר בבעלות פולקסווגן ורבים אחרים בחרו לרכוש מדפסות של מאסיבית. בנוסף, חתמנו על הסכם אסטרטגי עם חברת סיקה השוויצרית אשר להערכתי יגדיל את פוטנציאל השווקים של החברה בעתיד לבוא. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לדירקטוריון, ליו"ר הדירקטוריון, להנהלת החברה ולכלל העובדים על העבודה המאומצת ועל שיתוף הפעולה לאורך השנים. בחצי שנה הקרובה אמשיך להוביל את החברה להמשך התפתחותה".

ירון יחזקאל, יו"ר הדירקטוריון: "בשמי ובשם הדירקטוריון אני מבקש להודות לארז על תרומתו המשמעותית לחברה לאורך השנים. בתקופה זו היו לחברה הישגים רבים לצד אתגרים וארז ניהל את החברה במקצועיות, בנאמנות ובמסירות רבה.  בנימה אישית אציין שנהניתי מאד לעבוד עם ארז תוך שיתוף פעולה מלא לאורך השנים, ואני מאחל לו בהצלחה רבה בהמשך דרכו. הדירקטוריון ואני כיו"ר הדירקטוריון וכמוביל דבוקת השליטה מאמינים מאד בחברה ונמשיך לסייע ולתמוך בחברה ובעובדיה כדי לקדם אותה להשגת יעדיה". 

x