הסכם עם שוכר עוגן: שמן נדל"ן תשכיר מרלו"ג בשטח של כ-13 אלף מ"ר באריאל בתמורה לכ-50 מיליון שקל לתקופת השכירות שעומדת על 7 שנים

 

 

 
דן שפי, מנכ״ל שמן נדלן, צילום: מושיק בריןדן שפי, מנכ״ל שמן נדלן, צילום: מושיק ברין
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/07/2024

דן שפי, מנכ"ל שמן נדלן מניב: "אנחנו מעדכנים היום על עסקת שכירות משמעותית נוספת בפרויקט שהחברה מקדמת באזור התעשיה באריאל, אשר נהנה מביקושים גבוהים לאור מיקומו האסטרטגי בסמוך לצירי התנועה המרכזיים במרכז הארץ - כביש 5 וכביש 6, והיתרונות הרבים שהוא מגלם לשוכרים ומשתמשי קצה, ביניהם זמינות גבוהה של כוח אדם. הסכם שכירות זה מצטרף להסכם שכירות נוסף , לתקופה ארוכה, שנחתם לאחרונה באותו נכס בהיקף של כ-4,200 מ"ר. תכנון הפרויקט שם דגש על ניצול הטופוגרפיה של הקרקע והתאמתו לשימושי הלוגיסטיקה והמסחר שיוקמו עליו. אנו ממשיכים בימים אלה לקדם את הפרויקטים של החברה ברמת התכנון, הביצוע וההשבחה, בין היתר במתקן הלוגיסטי האוטומטי באשדוד שהושכר כולו מראש לתקופה ארוכה ואשר בנייתו החלה לאחרונה, וכן בנכסים הנמצאים באופקים וכמובן בעורף נמל חיפה. לצד זאת אנו בוחנים כל העת המשך צמיחה גם באמצעות עסקאות חדשות במטרה להגדיל את פורטפוליו הנכסים של החברה תוך כדי שמירה על המיקוד שלנו בתחומי הלוגיסטיקה, האחסנה והתעשיה.  

חברת שמן נדל"ן מניב, הממוקדת בתחומי הלוגיסטיקה, התעשייה והאחסנה, דיווחה היום כי התקשרה בהסכם עם חברת  הלוגיסטיקה וההפצה 'עומר משלוחים' להשכרת שטח של כ-13 אלף מ"ר במרכז הלוגיסטי בפרויקט שהחברה עתידה להקים באזור התעשיה באריאל ושיכלול כ-25,000 מ"ר לשימושי לוגיסטיקה וכ-11,000 מ"ר לשימושים מסחריים.  ההסכם הינו לתקופת שכירות של 7 שנים תמורת דמי שכירות של כ-50 מיליון שקלים לתקופת השכירות הראשונה, כאשר לשוכר קיימת אופציית הארכה לתקופת שכירות נוספת של 7 שנים נוספות. הפרויקט מצוי בשלבי תכנון מתקדמים ולקראת קבלת היתר בניה, ועד כה כבר הושכרו בו כמחצית מסך השטחים. יצוין כי חלקה של החברה בפרויקט הינו 60% והיא מחזיקה בו בשותפות עם שותפים פרטיים.

כניסת הסכם השכירות לתוקף מותנית בהתקיימותם של תנאים מתלים, ובהם קבלת היתר בניה בתוך 12 חודשים ממועד חתימת ההסכם והשלמת בניית המרלו"ג בתוך 36 חודשים ממועד קבלת היתר הבניה. תיווך בעסקה גל אדלר ממשרד התיווך גדלר.

שמן נדל"ן מקימה באריאל מתחם תעשיה ומסחר בשטח של כ-37 דונם, כאשר עליו יוקמו 25 אלף מ"ר של מרכז לוגיסטי, מתוכו 13 אלף מ"ר הושכרו בהסכם הנוכחי, וכן כ-11 אלף מ"ר של שטחי מסחר. לחברה שטח נוסף באזור התעשיה באריאל בהיקף של כ-14 דונם אשר עליו ממוקמת תחנת דלק פעילה  ושמכיל זכויות בניה נוספות.

הדמיה פרויקט אריאל שמן נדלן, קרדיט: 3Dvision וגיא אדריכלים

x