סוכני הביטוח ממליצים: זו החברה שהכי כדאי לעשות דרכה ביטוח נסיעות לחו"ל

סקר של לשכת סוכני הביטוח מדרג את שביעות הרצון של הסוכנים מהחברות השונות לפי ענפי ביטוח. על איזו חברת ביטוח הסוכנים ממליצים בביטוח נסיעות לחו"ל?!

 

 

 
רונית סגל ואלון מעברי עם צוות פספורטכארד - בכנס לשכת סוכני הביטוח, צילום: באדיבות פספורטכארדרונית סגל ואלון מעברי עם צוות פספורטכארד - בכנס לשכת סוכני הביטוח, צילום: באדיבות פספורטכארד
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/07/2024

חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל פספורטכארד, דורגה במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של לשכת סוכני הביטוח, שנערך בשנת 2024 בין סוכני וסוכנות הביטוח. הסקר הוצג בכנס הבריאות של לשכת סוכני הביטוח שהתקיים ביום חמישי האחרון ב-EXPO תל אביב.

מהסקר עולה כי כ-90% מסוכני הביטוח עובדים עם חברת פספורטכארד, וכי הרוב מוחלט של סוכני הביטוח היו ממליצים לבני משפחתם לעשות ביטוח בפספורטכארד. 

במסגרת סקר השירות ושביעות הרצון מחברות הביטוח בתחום ביטוחי הבריאות והסיעוד, שערכה לשכת סוכני הביטוח, מדד הסקר את מידת שביעות הרצון הכללית מחברות ביטוח הנסיעות לחו"ל .בין חברות ביטוח הנסיעות לחו"ל נבחרה -  PassportCardבמקום הראשון, עם ציון ממוצע של 4.6 מתוך 5.

סקר זה מצטרף למדד רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שפורסם השבוע ובו דורגה פספורטכארד במקום הראשון במדד רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. פספורטכארד זכתה לציון הגבוה ביותר (95) מבין כל חברות הביטוח בכל הענפים והתבלטה במיוחד בתחום זמן ההמתנה לנציג שגם הוא הנמוך ביותר בכל ענף הביטוח. 

בפרמטר המוביל של תשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה פספורטכארד ציון 98. בתוך כך קיבלה פספורטכארד ציון 99 במדד מהירות טיפול בתביעות. יצוין כי מהשנה הראשונה שבה פספורטכארד נכללת במדד, היא מדורגת ראשונה בענף ביטוח הנסיעות לחו"ל.    

רונית סגל, מנכ״לית פספורטכארד: ״בשם כל עובדי פספורטכארד אני מבקשת להודות לסוכנות וסוכני הביטוח על האמון שהם נותנים בנו שנה אחרי שנה ועל השותפות האמיתית שמסייעת רבות להצלחת החברה. אנחנו מתחייבים להמשיך ולפעול למענכם ולמען המבוטחים שלנו בזכות המצוינות, החדשנות והאמונה בעשיית טוב". 

x