סיטי מרקט מתרחבת ופותחת סניף חדש

סיטי מרקט, רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, מתרחבת ופותחת סניף חדש, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח בשכונת מורשת, בעיר מודיעין

 

 

 
סיטי מרקט במודיעין, צילום: רפאל מולקנדובסיטי מרקט במודיעין, צילום: רפאל מולקנדוב
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/07/2024

בקרוב, מתוכננים להיפתח עוד 4 סניפים חדשים בהשקעה של 17 מיליון ש"ח 

סיטי מרקט, רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, אשר בבעלותה 75 סניפים, ממשיכה להתרחב ופותחת חנות חדשה בשטח כ-250 מ"ר בשכונת מורשת, במודיעין. הרשת השקיעה בהקמת הסניף החדש כ-2 מיליון ש"ח. הסניף החדש הינו כשר שומר שבת. 

רשת סיטי מרקט, מתכננת לפתוח בקרוב 4 סניפים נוספים: סניף בבאר יעקב בשטח 750 מ"ר, בהשקעה של כ-6 מיליון ש"ח, סניף בראשל"צ בשטח 300 מ"ר, בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח, סניף בשכונת יבנה הירוקה, בשטח 300 מ"ר, בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח וסניף בגן יבנה, בשטח 550 מ"ר, בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח.

מנכ"ל הרשת, יוסי שוורץ: "כתפיסה, אני מאמין שאנחנו שונים מרשתות אחרות בדגש על מתן שרות ללקוחות סביב השעון. הסניפים שלנו פתוחים שעות ארוכות לעיתים ללא הפסקה, בכדי להעניק שירות מצוין לכל לקוח גם בשעות הלילה. בכוונתנו לפתוח סניפים ברוב שכונות המגורים החדשות. מתוך חשיבה על הצרכנים, חשוב לנו לתת צ'אנס אמיתי ליצרנים וליבואנים הקטנים והזולים יותר. בסניפי רשת סיטי מרקט תוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם מכירים ובנוסף, מגוון של מוצרים שלא תראו בחנויות סופרמרקט אחרות ברחבי ישראל." 

x