יוליוס בר: "מעבר למצב של יותר נטילת סיכונים בשווקים"

ראש המחקר ביוליוס בר כריסטיאן גטיקר, מציין: "יתכן שהתמונה האייקונית של אגרוף מורם על רקע השמיים הכחולים הבוהקים תיתפס כרגע מכונן של המערכה הזו ומעבר לה - כרגע מכריע בבחירות. זה, בתורו, מרמז על מעבר למצב של יותר נטילת סיכונים בשווקים"

 

 

 
יותר נטילת סיכונים בשווקים / תמונה: freepikיותר נטילת סיכונים בשווקים / תמונה: freepik
 

כריסטיאן גטיקר, ראש המחקר, יוליוס בר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/07/2024

לא מן הנמנע שנראה מעבר למצב של יותר נטילת סיכונים בשווקים, עם צמיחה גבוהה יותר הצפויה בשנת 2025 בשל מיסים אמריקאים נמוכים יותר ומדיניות ידידותית יותר לעסקים.
 
קשה לחזות את התגובה המיידית של שוק המניות במקרים חריגים כאלה. בטווח הקצר ייתכן שמשקיעים יחפשו מקלטים בטוחים כמו הדולר, הזהב, הפרנק השוויצרי, אג"ח ממשלתיות בטוחות לכאורה ומניות איכותיות. עם זאת, אם נאמין למומחים הבקיאים בפוליטיקה האמריקאית, ההבנה שהסיכויים של דונלד טראמפ ושל הרפובליקנים בכלל, להיבחר, השתפרו משמעותית, עשויה להתקבל במהירות. אולי אפילו במהלך הוועידה הרפובליקנית הלאומית השבוע.

ייתכן שהתמונה האייקונית של אגרוף מורם על רקע השמיים הכחולים הבוהקים תיתפס כרגע מכונן של המערכה הזו ומעבר לה - כרגע מכריע בבחירות. זה, בתורו, מרמז על מעבר למצב של יותר נטילת סיכונים בשווקים, עם צמיחה גבוהה יותר הצפויה בשנת 2025 בשל מיסים אמריקאים נמוכים יותר ומדיניות ידידותית יותר לעסקים. מהירות התרחשותה של התפנית הזו תלויה במידה רבה במהירות ובהצלחה שבה יוכלו הרפובליקנים להפוך את הזעזוע הזה להון פוליטי.
x