סולאראדג׳ בצעדי התייעלות: תפטר עובדים בחברה בישראל ובעולם

לפאנדר נודע כי לאור עלייה איטית בקצב ההתקנות בשווקי הסולאר ולאור הירידה בהכנסות, בחברה נאלצים לנקוט בצעדים משמעותיים על מנת להבטיח יציבות פיננסית וחזרה לרווחיות

 

 

 
צבי לנדו, מנכ״ל סולאראדג, צילום: באדיבות סולאראדג׳צבי לנדו, מנכ״ל סולאראדג, צילום: באדיבות סולאראדג׳
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/07/2024

לאורך החודשים האחרונים נצפית עלייה בקצב ההתקנות בשווקי הסולאר, אך עם זאת, היא איטית מהצפוי, בעיקר באירופה. מגמה זו ניכרת גם בדוחות אנליסטים בשוק, המדווחים כי קיימת אי-ודאות ושונות רבה בין המדינות השונות בטריטוריה, באשר להזדמנויות הקיימות בהן. 
 
ההאטה בביקושים בשוק הסולארי החל מהמחצית השניה של 2023 ובתחילת 2024, גרמה להצטברות מלאים בחברות, כאשר עקב ניצול המלאים העודפים, רמת המכירות בחברת סולאראדג׳, כפי שנודע לפאנדר,  נמוכה מקצב ההתקנות.
 
התעוררת קלה בקצב ההתקנות בשווקי צפון אמריקה, הובילה להגדלת קצב הייצור המקומי של סולאראדג' בארה"ב - דבר אשר פותח עבור החברה והלקוחות הזדמנויות עסקיות ופיננסיות. 
 
לפאנדר נודע כי לאור העלייה האיטית בקצב ההתקנות בשווקי הסולאר ולאור הירידה בהכנסות החברה, סולאראדג׳ מיישמת צעדי התייעלות. בין היתר, התאמת רמת העלויות של החברה לגודל ההכנסות הצפויות לרבעונים הקרובים, ופיטורי עובדים בחברה בישראל ובעולם בחברה על מנת להבטיח יציבות פיננסית וחזרה לרווחיות.

עוד נודע לפאנדר, כי הצמצומים מתרחשים ברחבי החברה כולה, בארץ ובעולם, וכוללים כ-400 עובדים גלובלית, מתוכם כ-200 בישראל.
 
אנשי ההנהלה בסולאראדג׳ בעלי ניסיון עשיר בשוק האנרגיה ובחברות בינלאומיות, ומבינים את התנודתיות והמחזוריות של השוק. כך שההנחה היא שהם מאמינים, בהסתמך גם על מגמות ארוכות הטווח ואנליסטים בשוק, שבטווח הלא רחוק, הביקוש לאנרגיה מתחדשת ברחבי העולם יחזור ויעלה בקצב מהיר יותר.
 
בינתיים החברה צפויה להמשיך לתמוך בלקוחותיה תוך ולפעול להגדלת שביעות רצונם תוך שיפור באיכות ובאמינות המוצרים וברמות השירות.
 
 
 
 
x