בכירי דוראל ומגדל ביטוח ופיננסים חנכו את פרויקט הסולאר של דוראל באינדיאנה

פרויקט Mammoth Solar של דוראל ממוקם במחוזות סטארק ופולאסקי שבצפון אינדיאנה, נפרש על שטח של כ-50,000 דונם; בכירי החברות חנכו את חיבורו של החלק הצפוני בפרויקט לרשת החשמל בארה"ב

 

 

 
מימין: רונן אגסי, ארז מגדלי, ניק כהן ויקי נוימן, צילום: Doral Renewables LLCמימין: רונן אגסי, ארז מגדלי, ניק כהן ויקי נוימן, צילום: Doral Renewables LLC
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/07/2024

בכיר קבוצות דוראל ומגדל ביטוח ופיננסים ביקרו השבוע בארה"ב לרגל אירוע חנוכת חיבור פרויקט אינדיאנה צפון (Mammoth North Solar) לרשת החשמל בארה"ב. 

פרויקט Mammoth Solar הוא פרויקט הדגל של דוראל בארה"ב, הממוקם במחוזות סטארק ופולאסקי שבצפון אינדיאנה, מתפרש על שטח של כ-50,000 דונם של שדות חקלאיים, שטח הדומה בגודלו לשטחה של תל אביב-יפו כולה, וייצר כ-1.6 ג'יגה-וואט (DC) של אנרגיה נקייה: מספיק כדי לספק חשמל ל-275,000 משקי בית במערב התיכון מדי שנה. הפרויקט משקף השקעה של כ-1.5 מיליארד דולר, ומפאת גודלו הוא מחולק לשלושה שלבים.  חיבור החלק הצפוני לרשת החשמל הינו השלב הראשון בפרויקט. 

חלקה של מגדל בחלק הצפוני של הפרויקט הינו 37.5% והיא השקיעה עד כה בהקמתו כ- 100 מיליון דולר. מגדל גם שותפה בחלקו השני, הדרומי, של הפרויקט, לאחר שהשקיעה כ- 75 מיליון דולר נוספים בתחילת שנת 2022. 

אירוע החניכה התקיים במעמד נציגי מושל אינדיאנה ובהשתתפות רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים וארז מגדלי, מנהל חטיבת ההשקעות בחברה ומטעם דוראל השתתפו דורי דודוביץ', ממייסדי החברה ויו"ר פעיל; יקי נוימן, מנכ"ל דוראל; דני רינות, מנהל פעילות צפון אמריקה וניק כהן, יו"ר חברת הבת האמריקאית.

x