הבורסה משיקה את שוק החוזים העתידיים

חוזים עתידיים יושקו תחילה על המדדים ת"א-35, ת"א-90 ות"א בנקים-5; עידן מכשירים פיננסיים בע"מ מונתה להיות עושה השוק הראשון בשוק החוזים

 

 

 
הבורסה לניירות ערך, צילום: פאנדרהבורסה לניירות ערך, צילום: פאנדר
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/07/2024

במסגרת התוכנית האסטרטגית של הבורסה, הנוגעת להגדלת הסחירות והנזילות, הבורסה מודיעה היום על מינוי עידן מכשירים פיננסיים  כעושה השוק הראשון בחוזים עתידיים אשר יושקו ב-1 בספטמבר, 2024, על שלושה מדדי מניות מובילים: מדד ת"א-35, מדד ת"א-90 ומדד ת"א בנקים-5. 

בתפקידה כעושת שוק, עידן מכשירים פיננסים תפעל על מנת להבטיח את קיומם של מחירי קנייה ומכירה יציבים במסחר הרציף, ובכך תאפשר למשקיעים ליהנות מיעילות ודיוק גבוהים יותר במסחר בחוזים העתידיים.

השקת החוזים העתידיים הינה חלק מהתוכנית האסטרטגית של הבורסה לפיתוח שוק הנגזרים, והרחבת מגוון המוצרים הפיננסיים המוצעים ולהגברת הסחירות והנזילות. נוכחותו של עושה שוק מקצועי תסייע בהגדלת האמון בשוק, תתרום לנזילות ותפחית את עלויות המסחר למשקיעים.

אורי פלס, מנהל פיתוח עסקי מטעם עידן מכשירים פיננסים אמר כי: "אנו מברכים על השקת החוזים על המדדים המובילים בבורסה בספטמבר. נשמח לתמוך ולסייע באספקת נזילות ותמחור רציף של החוזים, במטרה לפתח ולקדם את המסחר בבורסה".

אלון דנגוט, מנהל שוק הנגזרים בבורסה לני"ע אמר כי: "הבורסה שמחה להשיק את שוק החוזים העתידיים עם שלושה נכסים בולטים בליווי עושה השוק עידן מכשירים פיננסיים בע"מ, וזאת על מנת להבטיח את הסחירות והנזילות בשוק זה. אנו מאמינים כי בעבודה משותפת נוכל לגוון ולפתח את אפשרויות המסחר לגופים המוסדיים ולמשקיעים הבינלאומיים בשוק זה".

x