קבוצת תיגבור זכתה בדירוג ESG של ארגון ׳מעלה׳

הקבוצה זכתה ב-5 כוכבים בדירוג ESG של ארגון ׳מעלה׳ בפעם ה-14 ברציפות

 

 

 
אורית בנבנישתי, מנכ״לית קבוצת תיגבור מדד מעלה 2024, צילום: גיא בר-אוןאורית בנבנישתי, מנכ״לית קבוצת תיגבור מדד מעלה 2024, צילום: גיא בר-און
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/07/2024

קבוצת תיגבור, המובילה בישראל בתחום גיוס והשמה, סיעוד ופתרונות לגיל השלישי זכתה לציון פלטינה + AA בדירוג ESG של  ארגון 'מעלה' לשנת 2024, כפי שנחשף כפי שנחשף הבוקר באירוע של הארגון שהתקיים בבורסה לני"ע במעמד פתיחת יום המסחר ובהשתתפות ראשי החברות במשק, כשאורח הכבוד היה פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל אשר נשא דברי פתיחה. בנוסף, זכתה הקבוצה ב-5 כוכבים במסגרת קטגוריית ה'גיוון והכללה'.
 
אורית בנבנישתי, מנכ"לית קבוצת תיגבור, מסרה:

"אנחנו גאים ושמחים על השתתפות החברה, זו השנה ה-14 בדירוג ESG של ארגון מעלה ועל קבלת דירוג פלטינה +AA . דירוג זה משקף את המחויבות העמוקה שלנו לאחריות חברתית, לגיוון ולעשייה חיובית למען החברה והסביבה. נמשיך לפעול ולהשקיע ביצירת השפעה חיובית וברת קיימא, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של אתיקה ומקצועיות".
 
דירוג ESG משקף את הביצועים של החברות בפעילות למען העובדים, הלקוחות, הספקים, הקהילה והסביבה בדגש על פעילות אשר מוטמעת בליבת העשייה העסקית ותוך שמירה על אתיקה וממשל תאגידי תקין.
 
ההכרה בחשיבות השילוב של עקרונות ESG בליבת הפעילות העסקית גוברת והולכת ברחבי העולם. גם בישראל ניכרת קפיצת מדרגה בעניין זה, הן מצד הרגולציה והן מצד המשקיעים, העובדים והלקוחות, אשר מצפים למחויבות ליעדי ESG, לשקיפות בדיווח, למהלכים המקדמים ערכים סביבתיים, חברתיים ואתיים ולשילוב שיקולים של סיכוני סביבה ואקלים בהחלטות עסקיות. כמו כן, כחלק ממגמת השקעות אחראיות המתפתחת בשנים האחרונות, דירוגי ה- ESG משמשים יותר ויותר משקיעים בבואם לקבל החלטות השקעה.
 
ארגון 'מעלה' הוא הארגון הוותיק והמוביל בישראל את קידום תחום האחריות התאגידית ו- ESG בקרב החברות בישראל. תהליך הדירוג שלו מהווה את הבנצ'מארק המרכזי על ניהול והובלת התחום בישראל. השנה תוצאות הדירוג ממחישות יותר מתמיד את האחריות של הסקטור העסקי בליווי של הלקוחות, העובדים הקהילה והסביבה ואת העשייה המשמעותית בתקופת המלחמה. ארגון 'מעלה' פיתח בנוסף גם את  מדד 'ESG מעלה' בשיתוף עם הבורסה לני"ע אשר מורכב מהחברות עם דירוגי ESG הגבוהים ביותר. המדד שלהם מראה ביצועים עודפים לאורך זמן על מדדי השוק - וממחיש את הקורלציה בין ביצועי ESG לביצועים פיננסיים.
x