גילת זכתה בחוזה בהיקף של מעל 5 מיליון דולר מארגון לביטחון לאומי

החברה מדווחת כי ארגון לביטחון לאומי חתם על הסכם רב-שנתי בהיקף של מעל 5 מיליון דולר עם DataPath - חברת הבת של גילת בארה"ב

 

 

 
גילת זכתה בחוזה של מעל 5 מיליון דולר / Photo-Adrianferrerfilms-Dreamstimeגילת זכתה בחוזה של מעל 5 מיליון דולר / Photo-Adrianferrerfilms-Dreamstime
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/07/2024

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה, פתרונות ושירותים לרשתות תקשורת לוויינית, מודיעה היום כי ארגון לביטחון לאומי חתם על הסכם רב שנתי בהיקף של מעל 5 מיליון דולר עם DataPath חברת הבת של גילת בארה"ב, לצורך שדרוג של רכזות ניידות לתקשורת לוויינית מבוססות טרמינלי ה-DKET של DataPath.

טרמינלי ה-DKET הטקטיים של DataPath מספקים גמישות מבצעית, קיבולת, קישוריות, הטמעה מהירה ושליטה אשר נדרשים כדי לתמוך בצרכיי תקשורת באזורים מרוחקים. טרמינלי DKET מאפשרים העברת תקשורת מאובטחת ואמינה בכל מקום בו היא נדרשת ליצירת קישוריות רשת לתמיכה במשימות, בעזרת כוח אדם מינימלי.          

DataPath מחויבת לתמוך בתוכניות תקשורת לאורך זמן מעבר לתוחלת הצפויה שלהן, לעתים קרובות תוך הארכת תקופת התפקוד של המערכות הרבה מעבר לצפוי. מחויבות זו, ממקסמת את הערך עבור הלקוחות, ומחזקת את האמינות והחזון של החברה כמי שמספקת פתרונות תקשורת לטווח ארוך.   

"שדרוג הטרמינלים יבטיח לארגון לביטחון לאומי החשוב הזה המשך קישוריות אמינה ובעלת ביצועים גבוהים", מסרה ניקול רובינסון, נשיאת DataPath. "אנו מבינים את חשיבות התקשורת למשימות קריטיות עבור הלקוח וגאים על כך שיש ביכולתנו לתרום להצלחתם".

x