מנהלי הפמילי אופיס בתלפיות נכנסים לעולם הנדל"ן

תלפיות פלוס בניהולם של ראובן טיטואני ושי אוסי משיקה מיזם חדש שיאפשר למנהלי הפמילי אופיס בתלפיות לגוון את סל המוצרים ללקוחותיהם עם אפשרות להשקיע בנדל"ן למגורים בישראל

 

 

 
ראובן טיטואני, צילום: פאנדרראובן טיטואני, צילום: פאנדר
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/07/2024

תלפיות פלוס בניהולם של ראובן טיטואני ושי אוסי משיקה מיזם חדש בתחום הנדל"ן למגורים. המיזם יאפשר למנהלי הפמילי אופיס בתלפיות לגוון את סל המוצרים הרחב אותו הם מציעים ללקוחותיהם ולצרף אליו את האפשרות להשקיע בנדל"ן למגורים בישראל ע"י רכישת דירה מקבלנים מובילים בישראל ובתנאים יחודיים שניתנו לתלפיות.

תלפיות פלוס הוקמה לפני כשלוש שנים ע"י ראובן טיטואני שי אוסי וקובי נימקובסקי על מנת לספק ל-1,000 מנהלי הפמילי אופיס של תלפיות תמיכה מקצועית,מחקר והדרכה בתחומי הפיננסים והשקעות לא סחירות.  את החברה מנהל שי אוסי ולצידו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בענף בתחומי הכספים, ההשקעות והמשפטים.   

במסגרת המיזם החדש, ולאחר פגישות ובדיקות דקדקניות במיוחד של תלפיות פלוס, נבחרו 2 קבלנים מהמובילים והידועים בישראל עמם נחתמו הסכמי השיווק הייחודיים. הסכמים אלו מעניקים ללקוחות הפמילי אופיס ערכים מוספים והנחות משמעותיות על מחירי השוק. כמו כן מעניקה תלפיות ללקוחות הפמילי אופיס ערכים נוספים כמו ייעוץ משכנתא מסובסד ושירותים משפטיים מסובסדים. 

זוהי למעשה הפעם הראשונה בישראל שסוכני ביטוח ומנהלי פמילי אופיס יכולים לחשוף את לקוחותיהם להשקעה  בדירות מגורים תוך מתן ערך אמיתי, אטרקטיביות עסקית משמעותית לרבות ליווי בקבלת מימון והנחות משמעותיות.

במסגרת זו, התקיים היום כנס השקה מיוחד בכפר המכבייה בו השתתפו כ-250 מנהלי פמילי של תלפיות במסגרתו קיבלו סקירה מקצועית על שוק הנדל"ן למגורים בישראל, ההזדמנויות הכרוכות בו וכן על הפרויקטים הייחודיים שהן יכולים לשווק ללקוחותיהם בדגש על ההטבות הייחודיות להם יזכו במסגרת הסכם השיווק של תלפיות פלוס.

ראובן טיטואני יו"ר ובעלים של תלפיות: "במסגרת הרצון להעמיק את סל השירותים שנותנים מנהלי הפמילי אופיס בתלפיות ללקוחותיהם אני חושב שיש מקום רב להציע גם את נושא הדירות למגורים לחלק רחב מאוכלוסיית הלקוחות. דירה למגורים היא מוצר בסיסי לו זכאי כל אזרח במדינת ישראל. הביקושים לדירות בישראל גבוהים ולפי כל התחזיות ימשיכו להיות גבוהים גם בעשור הקרוב".
 
שי אוסי מנכ"ל תלפיות פלוס: "תלפיות פלוס נוסדה על מנת לתת לסוכני תלפיות וללקוחותיהם ערך אמיתי. אני מאמין שגם בנושא הנדל"ן למגורים הצלחנו להביא מוצר אטרקטיבי מאד לכל לקוחות תלפיות ולאפשר למנהל הפמילי האופיס בתלפיות להגדיל את הצעת הערך שהוא יכול לתת ללקוחותיו".

x