קבוצת רימון תבצע עבודות דחיקה בצ`ילה בתמורה לכ-36 מיליון דולר

החברה חתמה על הסכם לביצוע העבודות במסגרת פרויקט להקמת מתקן התפלה; מניית החברה יורדת ב-1.45%-

 

 

 
יוסי אלמלם, צילום: דוד מוסקוביץיוסי אלמלם, צילום: דוד מוסקוביץ
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/07/2024

רימון תבצע את עבודות הקידוחים האופקיים בים בשיטת הדחיקה להקמת מנהרה ימית, תספק את צינורות הדחיקה ותהא אחראית על התכנון ההנדסי.

קבוצת רימון ממשיכה בהרחבת פעילותה בחו"ל ומעדכנת הבוקר כי חתמה, באמצעות חברה בבעלות מלאה שלה - יורוהינקה צ'ילה, על מכתב קבלה לביצוע עבודות דחיקה ימית בפרויקט להקמת מתקן התפלה, וזאת תמורת 36 מיליון דולר בתוספת מע"מ שישולמו בכפוף לעמידה באבני דרך. בהתאם למכתב הקבלה, סיום ביצוע העבודות צפוי תוך שנה, עד לחודש יולי 2025. 

בהתאם למכתב הקבלה, שנחתם עם החברה הגלובאלית SQM Industrial, תבצע רימון את עבודות הקידוחים האופקיים בים בשיטת הדחיקה (Pipe-Jacking) להקמת מנהרה ימית, תספק את צינורות הדחיקה ותהא אחראית על התכנון ההנדסי. 

מכתב הקבלה הינו מסמך מחייב והחל ממועד החתימה עליו תוכל יורוהינקה צ'ילה להתחיל בביצוע הפרויקט. במקביל, בכוונת הצדדים לחתום על הסכם מפורט לצורך ביצוע הפרויקט אשר יכלול התייחסות לנושאים נוספים המקובלים במסגרת הסכמים מסוג זה. 

בחודש מרץ האחרון עדכנה רימון כי חברת יורוהינקה (בבעלות מלאה שלה) חתמה על הסכם לביצוע עבודות דחיקה ימית במערב אפריקה בפרויקט לתכנון והקמת מתקן התפלה וזאת תמורת כ-31 מיליון דולר וכן תמורה נוספת של כ-1.5 מיליון דולר על בסיס כתב כמויות.  

כמו כן, לאחרונה זכתה אופק-אתרים, חברה בת בבעלות מלאה של רימון במכרז של איגודן איגוד ערים דן לתשתיות איכות הסביבה לביצוע עבודות שיקום וחידוש קו הולכה ראשי לביוב של איגודן בטיילת בתל אביב-יפו. אופק אתרים, תבצע עבודות שיקום וחידוש של קו ההולכה באמצעות ביצוע השחלה של צנרת בתוך צינורות קיימים, שדרוג תחנת שאיבה וכן ביצוע עבודות נלוות (שיקום נופי, עבודות תחזוקה וכיו"ב). תקופת ביצוע הפרויקט הינה 36 חודשים והתמורה בגין ביצוע עבודות הפרויקט הינה על כ-109 מיליון שקל (בתוספת מע"מ).

יוסי אלמלם, מנכ"ל קבוצת רימון: "רימון עשתה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית בהיקפי הפעילות בארץ ובחו"ל ואנחנו נערכים להמשך צמיחה. רכישת יורוהינקה ב-2023 מאפשרת לרימון העמקה של הפעילות בחו"ל עם פרויקטים משמעותיים וייחודיים, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה. כחלק מכך רימון ממשיכה לבסס את מעמדה כחברה מובילה בתחום המים בכלל וחיבור מתקני התפלה בפרט, כחלק מפעילותינו הרחבה בתחומי התשתיות השונים".

לגרף רימון לחצו כאן

70 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 41.44 מיליון ברימון
קרנות נאמנות שמחזיקות את רימון. לרשימה המלאה
x