בכירי מגדל זוכים להוקרת תודה משדרות

בכירי החברה השתתפו באירוע מרגש בשדרות שבו העיר הוקירה להם תודה עבור תרומתם וסיועם לקידום העיר

 

 

 
מימין לשמאל: אלון דוידי, מיכל הרצוב ורונן אגסי, צילום: מור אברג׳ילמימין לשמאל: אלון דוידי, מיכל הרצוב ורונן אגסי, צילום: מור אברג׳יל
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/07/2024

בכירי החברה השתתפו באירוע מרגש בשדרות, בו העיר הוקירה תודה לגופים ואישים שתרמו לעיר בתקופה מאתגרת זו. האירוע התקיים במעמד רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג, ובהשתתפות ראשי גופים מובילים ואישים מרכזיים. כחברה שאימצה את שדרות מתחילת הדרך, מנהלי ועובדי מגדל מרגישים זכות גדולה להיות חלק מהקהילה החזקה הזו, יחד עם גופים מובילים נוספים.
 
רונן אגסי, מנכ"ל מגדל מגדל ביטוח ופיננסים נשא דברים באירוע ואמר: "מיד לאחר ה-7 באוקטובר החלטנו במגדל על מהלך של תמיכה ארוכת טווח בעיר שדרות, שעמדה בחזית הלחימה באותם ימים נוראים, ולצערנו עדיין עוברת ימים לא פשוטים. התמיכה עליה החלטנו, יחד עם אלון דוידי ואנשיו, היא תמיכה ארוכת טווח בעיר שדרות שתסייע בקידום העיר בתחומים של חינוך, חיזוק הקהילה וכל דרך שנחליט עליה יחד.

מאז פרוץ אירועי ה-7 באוקטובר, המשכנו במסורת ארוכת השנים של תמיכה בעיר ותושביה. אנו מאמינים כי ערבות הדדית היא המפתח לבניית חוסן קהילתי, וגאים לקחת חלק במאמץ זה."
 
ראש העיר שדרות, אלון דוידי, אמר: "בזכות השותפים היקרים שלנו, שנרתמו וסייעו לשדרות במגוון דרכים, החל מסיוע כלכלי ועד לפרויקטים חברתיים וחינוכיים אנו מנצחים כל יום."
 
רעיית הנשיא, הגברת מיכל הרצוג: "שדרות היא עיר של גבורה, של עמידה איתנה, עיר של אנשים ונשים מופלאים, של תמצית הרוח הישראלית. הם מלמדים את כולנו שיעור בתעצומות נפש, ביופי האדם, באמונה ובמסירות."
x