נקסטקום סוגרת עסקה נוספת עם דוראל בהיקף של כ-23 מיליון שקל

במסגרת ההסכם תקים נקסטקום שתי חוות סולאריות משולבות אגירה עבור דוראל בתמורה כוללת של כ-23 מיליון שקל; הסכם זה מצטרף להסכם נוסף שחתמו החברות ביולי אשתקד; מניית נקסטקום עולה ב-2.32%+

 

 

 
שתי חוות סולאריות משולבות אגירה / Image-by-atimedia-from-Pixabayשתי חוות סולאריות משולבות אגירה / Image-by-atimedia-from-Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/07/2024

קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מדווחת היום כי החברה הבת, נקסטקום אנרג'י, חתמה על הסכם EPC לתכנון, רכש והקמה של שני פרויקטים של חוות סולאריות משולבות אגירה באתר בישראל, בתמורה כוללת של כ-23 מיליון ש"ח.

נקסטקום אנרג'י החלה את ביצוע השלב ההנדסי של הפרויקטים, תחילת הקמתם של הפרויקטים כפופה לקבלת צו תחילת עבודה וסיום צפוי להקמתם הינו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2025. 

בנוסף, נמצאת נקסטקום אנרגי במו"מ מתקדם עם היזם לחתימה על הסכמי תחזוקה, במסגרתם תעניק שירותי תחזוקה שוטפת לפרויקטים לאחר השלמת ההקמה ומסירתם ליזם בתמורה לסכום קבוע שנתי שאינו צפוי להיות מהותי לאנרג'י. 

הסכם זה מצטרף להסכם נוסף שנחתם עם דוראל ביולי אשתקד לתכנון, רכש והקמה (EPC) של 4 פרויקטים של חוות סולאריות בהיקף כולל של 40 מיליון שקל. בנובמבר 2023 חתמה החברה עם חברות מקבוצת EDF על הסכם EPC להקמת 2 חוות סולאריות משולבות אגירה בהיקף של כ-25 מיליון ש"ח ובינואר האחרון חתמה החברה עם סולגרין על הסכם בתחום האנרגיה המתחדשת בסך כולל של כ- 37 מיליון שקל. 

x