קופת הגמל של עובדי עיריית תל אביב-יפו - עוברת לניהול במיטב ניהול תיקים

קופת הגמל של עובדי עיריית תל אביב-יפו והמרכז הרפואי איכילוב הודיעה על מעבר ניהול הקופה בהיקף נכסים של 1.3 מיליארד ₪ לחברת מיטב ניהול תיקים

 

 

 
איתן רותם, צילום: יח״צאיתן רותם, צילום: יח״צ
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/07/2024

לאחר הליך מכרזי בין בתי ההשקעות המובילים במשק, קופת התגמולים של עובדי עיריית תל אביב יפו הודיעה על זכייתה של חברת מיטב ניהול תיקים. זאת, לאחר 3 שנים בהן נוהלו כספי הקופה ע"י בית ההשקעות אלפא-מור.

קופת התגמולים מנהלת כ- 1.3 מיליארד ש"ח, עבור עובדי העירייה והמרכז הרפואי איכילוב. במסגרת זכייתה של מיטב ניהול תיקים, עתידים להיפתח בקופה מסלולי השקעה חדשים, כגון עוקב מדד S&P500.

מיטב ניהול תיקים הינה חברת ניהול התיקים הגדולה בישראל, עם סך נכסים מנוהל של כ-77 מיליארד ₪, נכון לסוף רבעון ראשון של שנת 2024.

איתן רותם, מנכ"ל מיטב ניהול תיקים ציין: "אנו מודים לוועדת ההשקעות של קופת הגמל תגמולים של עובדי עיריית תל אביב-יפו על בחירתם במיטב לניהול כלל תיקי הקופה. אנו מאמינים כי עם השלמת המעבר, יוכלו כלל העמיתים ליהנות ממערך ההשקעות האיכותי והמקצועי של מיטב, הן בתחום הסחיר והן בתחום הלא סחיר בארץ ובחו"ל. הצמיחה המואצת, שנרשמת בהיקף הנכסים המנוהל בחברת ניהול התיקים בשנים האחרונות, מהווה עוגן משמעותי לבית ההשקעות מיטב, אשר נמצא במומנטום חיובי של גידול בנכסים המנוהלים גם בנכסי קרנות הנאמנות, קופות הגמל והפנסיה".

עו"ד רמי בן-גל, יו"ר ארגון העובדים ויו"ר קופת התגמולים, ציין: "קופת הגמל בעיריית תל אביב יפו והמרכז הרפואי איכילוב חוגגת בימים אלה 102 שנים להקמתה. 

לאורך כל השנים הייתה קופת הגמל שלנו בין הקופות המובילות במשק. ואנו שמחים להמשיך את המסורת עם בית ההשקעות מיטב ולהעניק לעובדות והעובדים שלנו שירות מקיף, מקצועי ואמין, לצד השקעות מצוינות ומניבות".

x