משק אנרגיה החלה בהפעלת הפרויקט השני במושב עין יהב

הפרויקט הנוכחי הוא אחד מתשעת הפרויקטים בבנייה של החברה שהיקף ההשקעה בהם מוערך בכ-500 מיליון שקל; ההכנסה השנתית הצפויה לתשעת הפרויקטים יחד עומדת על כ-60 מיליון שקל

 

 
אבנר ארד, מנכ״ל משק אנרגיה / צילום: ליאת מנדלאבנר ארד, מנכ״ל משק אנרגיה / צילום: ליאת מנדל
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/07/2024

משק אנרגיה מעדכנת היום (יום שלישי 30 ביולי 2024) כי, החלה ההפעלה המסחרית של פרויקט עין יהב, פרויקט  PV משולב אגירה הפועל במודל השוק. פרויקט עין יהב מצטרף לפרויקט חולתה שהופעל מסחרית במהלך חודש יוני. מתקנים אלה ימכרו חשמל במודל השוק לסלקום אנרג'י במשך תקופה של 20 שנה.

שני הפרויקטים מחוברים בהתאם ללוחות הזמנים שצפתה החברה, כאשר פרויקט נוסף בקיבוץ זיקים צפוי להגיע להפעלה מסחרית במהלך חודש אוגוסט. הפרויקטים מהווים חלק ממקבץ של 9 פרויקטי PV משלובי אגירה במודל שוק בהיקף של כ-90 מגה וואט בשילוב קיבולת אגירה של כ-300 מגה וואט. כל יתר הפרויקטים צפויים להתחבר במועדים שונים מהלך השנה הקרובה ועד לרבעון השני של שנת 2025.

היקף ההשקעה בתשעת הפרויקטים שבבנייה מוערך בכ-500 מיליון שקל וההכנסה השנתית הצפויה לתשעת הפרויקטים יחד עומדת על כ-60 מיליון שקל. 

אבנר ארד, מנכ"ל משק אנרגיה: "צבר הפרויקטים של החברה יוצא מהכוח אל הפועל. אנו שמחים על תחילת ההפעלה המסחרית של שני פרויקטים ראשונים משולבי אגירה במודל שוק מתוך תשעה פרויקטים בשלבי בנייה. על אף האתגרים שעומדים בפני החברה מאז ה-7 באוקטובר החברה ממשיכה לבצע כל שנדרש על מנת להשלים את ההקמות של הפרויקטים בזמן ותוך צמצום השפעת המצב הבטחוני על הפרויקטים המתוכננים, בין היתר ביישובי חבל תקומה. הצמיחה בזרוע באנרגיה המתחדשת ממשיכה במקביל למהלכי צמיחה מהותיים שמובילה החברה בפעילות הייצור הקונבנציונלית ובמגזר האספקה".
 

חברות קרנות המחזיקות את

לחיצה על האיקון של הגרף תציג את היסטורית האחזקות של מנהל הקרן/השקעות בנייר ערך
מנהל הקרן שווי באלפי בשקלים
מנהל השקעות שווי באלפי בשקלים
0 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 0 ב

קרנות נאמנות שמחזיקות את

שם קרן אחוז מהקרן בשקלים כמות ניירות סוג
x