קרן NFX מצרפת את שרי ברונפלד כשותפה ישראלית

קרן הסיד הגדולה NFX ממנה לראשונה שותף נוסף בישראל; שרי ברונפל שימשה במשך 3 שנים כמנהלת השקעות בכירה בקרן

 

 

 
שרי ברונפלד, צילום: אורנה לוי גוטמןשרי ברונפלד, צילום: אורנה לוי גוטמן
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/07/2024

NFX של גיגי לוי-וייס, אחת מקרנות הסיד הגדולות בעולם, הודיעה היום (ד') על מינויה של שרי ברונפלד (32), לשותפה נוספת בישראל. בכך מגדילה הקרן את הפוקוס שלה על השוק הישראלי. 

עם מינויה של ברונפלד, יהיו בקרן 7 שותפים, בין ארה״ב לישראל. מינויה של שותפה נוספת בארץ מעיד על האמון של הקרן בהייטק הישראלי, וכוונתה להמשיך ולהתמקד בו, כטריטוריה מובילה. 

קרן NFX היא אחת מקרנות הסיד הגדולות בעולם, מנהלת מעל מיליארד דולר ואחת המשקיעות הבולטות בישראל. רק בחודש שעבר קיימה בישראל את מרתון ההשקעות FAST, לזירוז השקעות סיד ופרה-סיד בתחומי הבינה המלאכותית והביומד. עם מינויה של ברונפלד הקרן תוכל להרחיב את פעילותה בישראל. ברונפלד תתמקד בעיקר בהשקעות בעולמות הבינה המלאכותית, סייבר, פינטק ומרקטפלייסים.

ברונפלד קודמה לאחר 3 שנים בקרן, בהן שימשה כמנהלת השקעות בכירה, ועבדה צמוד ללוי-וייס. קודם לתפקידה בNFX, שימשה כאופרטורית בתפקידי ניהול בסטארטאפים שונים בעולמות הקונסיומר בינה מלאכותית וביומד, ולאחר מכן כמשקיעה בפמילי אופיס, וכמשקיעה פרטית (אנג'לית), שם ביצעה 20 השקעות בחברות ישראליות בשלבים שונים, בטרם מלאו לה 30. מינוייה הנוכחי הופך אותה לאחת הנשים המשפיעות בתחום השקעות הסיד.

שרי ברונפלד: ״שמחה על ההזדמנות להוביל השקעות בישראל בתקופה הכה משמעותית הזו, ובעידן ההתקדמות הטכנולוגית של הAI שטורפת את כל הקלפים. מודה לשותפיי הותיקים בקרן, על האמון בי, ובסטארטאפ ניישן״.

גיגי לוי-וייס: "ההייטק הישראלי זקוק לדור הבא של המשקיעים. שרי גייסה עד היום עשרות מייסדים צעירים לנטוורק של NFX, הובילה מספר השקעות מוצלחות וסוללת את הדרך להשקעות שלנו  במייסדים הבאים של ישראל. מינויה כשותפה, יסייע לנו להרחיב את הפעילות בישראל, חלק מהמאמץ שלנו לצד שאר התעשיה להניע מחדש את הסטארט-אפ ניישן, אחרי שנה קשה של מלחמה וחוסר יציבות".

x