דלית רביב פורשת מבנק הפועלים עם כניסתו של ידין ענתבי לתפקיד המנכ"ל

ידין ענתבי נכנס הבוקר לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים וקצת לאחר מכן הודיעה דלית רביב, הממונה על החטיבה הקמעונאית, שהתמודדה מולו על התפקיד, על החלטתה לפרוש מהבנק

 

 

 
דלית רביב, צילום: רמי זרנגרדלית רביב, צילום: רמי זרנגר
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/08/2024

ידין ענתבי החל הבוקר (חמישי) את תפקידו כמנכ"ל בנק הפועלים. 

קצת לאחר כניסתו לתפקיד הבוקר, הודיעה המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית, דלית רביב על החלטתה לפרוש מתפקידה לאחר כ-32 שנות עבודה בבנק. מועד סיום כהונתה ייקבע בהמשך.

בחמש השנים האחרונות רביב מכהנת כמשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית. לפני כן, מילאה שורה של תפקידים בכירים בבנק, ביניהם כמנהלת האגף המסחרי בחטיבה העסקית וכמנהלת בנקאות הפלטינום בחטיבה הקמעונאית. במהלך השנים האחרונות הובילה רביב את החטיבה הקמעונאית לטרנספורמציה דיגיטלית לצד מהפכה שירותית. 

משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית, דלית רביב: "היום הוא יום מרגש עבורי בו אני מסיימת תקופה מאוד משמעותית בחיי ויוצאת לדרך חדשה. בנק הפועלים היה לי בית במשך 32 שנים בהם גדלתי והתפתחתי, הקמתי משפחה וגידלתי ילדים שגדלו יחד עם הבנק. אני משאירה אחרי חטיבה קמעונאית יציבה וחזקה עם מנהלים ועובדים מופלאים אשר ייקחו אותה קדימה גם בשנים הבאות. אני מאחלת הצלחה למנכ"ל הבנק ידין ענתבי, לדירקטוריון, להנהלה ולכל העובדים בהמשך הדרך".

מנכ"ל בנק הפועלים, ידין ענתבי: "אני מודה לדלית על תרומה משמעותית לבנק לאורך השנים, על מסירות גדולה במילוי מגוון תפקידים בכירים ועל הזדהות תמידית עם מטרות הארגון, ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה". 

x