האחים חג׳ג׳ ימונו למנכ״לים המשותפים של הקבוצה

האחים חג׳ג׳ ייכנסו לתפקיד במקום המנכ״ל היוצא, תמיר אמר, שהודיע מוקדם יותר השנה על כוונתו לפרוש מתפקידו

 

 

 
מימין: צחי חג׳ג׳, נאור סמוזיק, סמנכ״ל הכספים של קבוצת חג׳ג׳ ועידו חג׳ג׳, צילומים: קבוצת חג׳ג׳ / עיבוד: פאנדרמימין: צחי חג׳ג׳, נאור סמוזיק, סמנכ״ל הכספים של קבוצת חג׳ג׳ ועידו חג׳ג׳, צילומים: קבוצת חג׳ג׳ / עיבוד: פאנדר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/08/2024

קבוצת חג׳ג׳ דיווחה לפני זמן קצר לבורסה על כוונתה למנות את האחים צחי ועידו חג׳ג׳ למנכ״לים משותפים בקבוצה שבה הם גם בעלי שליטה. האחים חג׳ג׳, שהקימו את קבוצת הבנייה לפני יותר מעשרים שנה, הנפיקו אותה בבורסה בשנת 2011, והיום היא נסחרת בשווי של כמיליארד ש״ח. את שנת 2023 סיימה קבוצת חג׳ג׳ ברווח נקי של שהסתכם בכ-269 מיליון ש"ח - שיא מאז הונפקה בבורסה. 

האחים חג׳ג׳ ייכנסו לתפקיד במקום המנכ״ל היוצא, תמיר אמר, שהודיע מוקדם יותר השנה על כוונתו לפרוש מתפקידו אחרי כשנתיים בתפקיד. בנוסף דיווחה הקבוצה על כניסתו לתפקיד של רו״ח נאור סמוזיק לתפקיד סמנכ״ל הכספים של הקבוצה. נאור החל לעבוד בקבוצת חג'ג' לפני 7 שנים וצמח במעלה התפקידים, והוא דוגמא ליכולת להתקדם בתוך הקבוצה לתפקידים הבכירים ביותר.

השנה הפכה קבוצת חג'ג' גם לאחת השחקניות הגדולות והחזקות בתחום ההתחדשות העירונית, וזאת באמצעות שותפות בחברת חג'ג' צים נדל"ן שבמסגרתה כבר נמצאות יחידות דיור רבות בבנייה, מבין עשרות אלפי יחידות שהן חלק מהשותפות החדשה. 
 
פעילות ההתחדשות העירונית מתווספת לפעילות היזמית של קבוצת חג'ג' שבמסגרתה החלה בביצוע של 5 פרוייקטים במיקומים היוקרתיים ביותר בתל-אביב - כך בפרוייקטbavli master piece , בפרוייקט שד"ל המורכב ממגדל בגובה 40 קומות ברחוב שד"ל הסמוך לרוטשילד, בפרוייקט איינשטין BLVD הכולל 2 מגדלים ו-4 בנייניםובפרוייקט יפו הצעירה שם החלו להקים 2 בניינים מרקמיים. בנייתו של פרוייקט MOMA בפלורנטין מתקדמת מאד ונמצאת לקראת סיום, והבנייה של מגדל INFINITY באבן גבירול בעיצומה.

x