יו"ר ההסתדרות לראש הממשלה נתניהו: "בושה הגובלת בהסתה"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד דורש מנתניהו להתנצל על ההשוואה בין המו"מ עם חמאס למו"מ עם ההסתדרות: "התנצל עכשיו בפני מיליון עובדים שמניעים את המשק"

 

 
יור ההסתדרות ארנון בר־דוד, צילום: עמי ארליךיור ההסתדרות ארנון בר־דוד, צילום: עמי ארליך
 

LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/08/2024

בעקבות הפרסום אמש (ג') אודות דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בסוגיית המו"מ לעסקת החטופים והאזכור של מו"מ שניהל מול ההסתדרות, אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בתגובה לנתניהו: "ההקבלה למו"מ שאתה מקיים מול ארגון מרצחי הטרור חמאס לבין הסתדרות היא לא פחות מבושה הגובלת בהסתה".

בר-דוד אמר את הדברים בהתייחסות לדבריו של ראש הממשלה, נתניהו, שלפי הפרסומים אמר בדיון בסוגיית החטופים: ״אני יודע לנהל מו״מ היטב, ניהלתי מו״מ מול ההסתדרות״.

עוד אמר בר-דוד אמש בתגובה: "ראש הממשלה, אנחנו מבינים שאתה עייף ושיש עליך אחריות רבה, אבל הפעם הלכת צעד אחד רחוק מדי. התנצל עכשיו בפני מיליון עובדים שמניעים את המשק ושרבים מהם משרתי מילואים. אנחנו מצפים ממך להתחיל לנהל את המדינה וללמוד מההסתדרות והעומד בראשה ארנון בר-דוד מהי ממלכתיות ומנהיגות הרואה את כלל חלקי החברה הישראלית".

בראיון שנערך עם יו"ר ההסתדרות ופורסם במגזין פאנדר באפריל השנה, אמר בר-דוד כי "צריך ללכת לבחירות עד סוף השנה הנוכחית". 

בר-דוד הסביר לפאנדר כי הוא מאמין שהממשלה חייבת לקחת אחריות על האירועים שהובילו למחדל ה־7 באוקטובר ולאפשר לציבור לבחור מחדש בהנהגה שראויה את אמונו.

המתחים בין ההסתדרות ובין הממשלה הנוכחית עולים לכותרות לא פעם, מאז החלה המלחמה ב-7 באוקטובר 2023 ועד היום כשהמלחמה בעיצומה, בין היתר, כאשר יו"ר ההסתדרות הכריז כי ישבית את המשק בעקבות פיטורי גלנט, וכאשר הוא בלם את ניסיונות האוצר למסות את קרנות ההשתלמות של העובדים בישראל.

ההערכה בפאנדר היא שה-7 באוקטובר השנה יהיה יום שבתון כללי במשק.
 

x