בלעדי ל FUNDER: בפוליסות חיסכון של הכשרה הוסרה מגבלת "עד 3 בתי השקעות" ונוספו מסלולים

פוליסות החיסכון של הכשרה מתרחבות. לפאנדר נודע כי בחודשים האחרונים הוסרה מגבלת הבחירה ב-3 בתי השקעות בלבד לניהול פוליסות החיסכון BEST INVEST של חברת הכשרה, וכעת המשקיעים נהנים ממגוון רחב ומודולרי של בתי השקעות מנהלים ומסלולים לחוסכים. ראיון עם מנכ"ל הכשרה שמעון מירון

 

 
שמעון מירון, הכשרה צילום: רמי זרנגרשמעון מירון, הכשרה צילום: רמי זרנגר
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/08/2024

מאפייני התקופה הנוכחית, מעלים את קרנן של פוליסות החיסכון, מוצר המהווה אלטרנטיבה לתוכניות החיסכון בבנקים ולקופות הגמל, כמוצר מיוחד המשלב השקעה בשוק ההון וגם נכסים לא סחירים. פוליסת החיסכון מהווה מכשיר השקעה בשוק ההון, כאשר החוסך/המשקיע בוחר בעצמו מסלולי השקעה ברמת הסיכון המתאימה לו ולצרכיו.

אל עולם פוליסות החיסכון, חדר לפני מספר שנים מוצר ייחודי מבית הכשרה חברה לביטוח - פוליסת החיסכון "BEST INVEST" המציעה למשקיעים יתרונות בלעדיים (אף חברה עדיין לא החליטה לשכפל את המודל), ביניהם נזילות, רף כניסה מקל, והדבר החשוב ביותר - מעבר קל בין בתי השקעות שונים המנהלים את המסלול, בלחיצת כפתור וללא אירוע מס.

בתוך פלטפורמט הפוליסות חיסכון, מבית הכשרה, תמצאו למעשה מסלולים שונים בניהול השקעות של בתי ההשקעות המובילים בישראל והמשקיע רשאי לבחור לעצמו עד 3 (עד לפני חודשיים) בתי השקעות אשר ינהלו את פוליסת החיסכון BEST INVEST שלו.

הגמישות הזו, לצד מגוון היתרונות שפוליסת BEST INVEST מבית הכשרה ביטוח מעניקה למשקיעים, היא אולי המוצר שמתקרב באופן המיטבי ביותר ל"חלום" של רשות ניירות ערך – מוצר המכונה "תיק השקעות סגור" שבו כל הפעולות שאתה מבצע בתיק ההשקעות אינן ממוסות עד לרגע שבו אתה מוציא את הכסף.

לפי הערכות פאנדר, כפי שפורסם בעבר, היקף הנכסים בפוליסות החיסכון של הכשרה עומד על כ 20 מיליארד שקלים.

לפני כחודשיים, כך נודע לפאנדר, הוסרה מגבלת הבחירה של עד 3 בתי השקעות לניהול פוליסת חיסכון BEST INVEST, והמשקיעים יכולים כעת ליהנות מבחירה של עד 6 בתי השקעות במסלולים שונים, כולל מסלול S&P500.

לדברי שמעון מירון מנכ״ל הכשרה, "במיוחד בתקופות שכאלה, אין תחליף להצעת הערך שלנו הכוללת את הפיזור הרחב ביותר של המסלולים ובתי ההשקעות, השירות המוביל והתוצאות לאורך השנים. הכשרה בסט Invest מציגה צמיחה מרשימה בנכסים המנוהלים גידול בכמות הסוכנים המקדמים את המוצר וקיטון בהיקף הפדיונות. הכשרה בסט Invest מציגה צמיחה מרשימה בנכסים המנוהלים, גידול בכמות הסוכנים המקדמים את המוצר וקיטון בהיקף הפדיונות". 


איך אתם מתמודדים עם המציאות המורכבת של החודשים האחרונים?

"התוצאות מדברות בעד עצמן, מגוון אפשרויות הבחירה בבתי ההשקעות, הגמישות הגדולה בבניית מסלול ההשקעה המתאים ללקוח וההתאמה לרמות הסיכון המשתנות מאפשרות ללקוח לשנות אסטרטגיה בכל זמן וללא אירוע מס, מייצרות מוצר מנצח ועוזרות להכשרה BEST INVEST להוביל באופן קבוע במיוחד בתקופות שכאלה״.

האם אתם ממשיכים לשכלל את המוצר ואת תהליכי ההפצה?

"בחודשים האחרונים התמקדנו בשיפור תהליכי העבודה והשירות לסוכן. אנו מקשיבים לצרכים העולים מהשטח, מבינים את האתגרים של הסוכן ומרחיבים את המענה בהתאם.

"כך לדוגמה, אנו משיקים בימים אלה מערכת דיגיטלית להצטרפות לBEST INVEST  אשר תחולל מהפיכה גם בקרב סוכנים שאינם ממוקדים בפיננסים. הסוכן יוכל לשלוח ללקוחות פוטנציאלים קישור להצטרפות בתהליך מהיר ופשוט, ללא צורך במעורבות תפעולית של הסוכן. הלקוח יוכל לבחור כמה כסף להפקיד, באילו מסלולים להשקיע ומי ינהל לו את הכסף. 

"בעזרת התהליך הדיגיטלי נפתחו אפשרויות חדשות לסוכן שאינו ממוקד בפיננסים ביום יום, ואנו נרחיב לו את אפשרויות החשיפה ללקוחות חדשים. הסוכן ייהנה משיוך הלקוחות".

האם הכנסתם שינויים במסלולי ההשקעה כחלק מהרפורמה?

"בחודשים האחרונים ניצלנו את רפורמת מסלולי ההשקעה להמשיך ולטייב את המסלולים המוצעים ואנו מנגישים היום לציבור הסוכנים והחוסכים מסלולים מובילים ומבוקשים כגון עוקב מדד S&P500 עם ביצועים מהמובילים בענף,  אשראי ואג״ח הכולל קרנות השקעה, אשראי ואג"ח עד 25% מניות, מסלולי מניות, אג״ח ממשלות ועוד.

האם יש יתרון בבחירה במסלולי הכשרה ?

"אנו מאפשרים ללקוח לבחור את המסלול המותאם לצרכיו ולמאפיני הסיכון המתאימים לו מבין המגוון הגדול של 24 המסלולים המוצעים. כולם טובים וכולם מנוהלים ע"י טובי המומחים בבתי ההשקעות השונים. 

"המסלולים המנוהלים ע"י הכשרה מציגים בשנים האחרונות תוצאות טובות, בין השאר בזכות אלוקציה חכמה של השקעות, יותר משקל שנתנו להיקף הנכסים הבלתי סחירים, מיקוד והתמקצעות של צוות ההשקעות בראשות רועי קדוש". 

תוצאות חזקות במגוון מסלולים בשנה האחרונה 

עיון בטבלאות התשואה מבליט את המסלולים המובילים בהכשרה BEST INVEST: (הנתונים נכונים לסוף 06.24 ולקוחים מהאתר הרשמי של ביטוח נט) 

מסלול 

תשואה מצטברת 12 חודשים אחרונים

תשואה ממוצעת שנתית 3 שנים אחרונות

תשואה ממוצעת שנתית 5 שנים אחרונות

אלטשולר שחם-מניות

19.69%

3.33%

7.39%

הכשרה-מניות

17.58%

4.27%

9.93%

מיטב - מניות 

18.02%

7.36%

11.94%

ילין לפידות - מניות

17.88%

7.29%

9.73%

מור - מניות

16.93%

3.85%

 

אנליסט - מניות

18.19%

 

 


מסלול 

תשואה מצטברת 12 חודשים אחרונים

תשואה ממוצעת שנתית 3 שנים אחרונות

תשואה ממוצעת שנתית 5 שנים אחרונות

הכשרה - כללי

9.66%

3.69%

6.84%

אלטשולר שחם - כללי

11.27%

2.04%

4.54%

מיטב - כללי

10.43%

4.10%

6.11%

ילין לפידות - כללי

9.97%

3.82%

5.39%

מור - כללי

10.52%

2.67%

 

אנליסט - כללי

9.81%

 

 


איך אתם מנגישים ללקוח את עולם ההשקעות החדש?

"אנו מזהים יותר ויותר לקוחות מעורבים המעוניינים להתנסות בכלים החדשים בעולם ההשקעות. שדרגנו את אפליקציית הכשרה BEST INVEST המאפשרת לחוסך לנהל את ההשקעות בצורה נוחה ויעילה. ניתן לבצע בה מעבר בין בתי ההשקעות ומסלולי ההשקעה, לנהל את החיסכון בצורה אפקטיבית ולעקוב אחר התשואות בכל עת באופן דיגיטלי ופשוט. מחשבון התשואות באפליקציה הפך להיות אחד מהכלים השימושים ביותר ע״י הלקוחות, הסוכנים והמשווקים הפיננסים המאפשר לבצע באופן קל ומהיר השוואה של התשואות בין כל בתי ההשקעות ומסלולי ההשקעה".
 
האם אתם מעוניינים להרחיב את מספר בתי ההשקעות המוצעים ללקוח ?

"הכשרה פועלת להגדלת מספר בתי ההשקעות מהארץ ומחו"ל על מנת להמשיך ולהרחיב את מגוון האפשרויות ללקוח. אנו שואפים להציג פתרונות רוחב מהארץ ומהעולם בהתאם כמובן לאישורים הרגולטוריים".
 
x