אביב-שגב משיקה קרן נאמנות חדשה בניהול איילון קרנות נאמנות

חברת ניהול ההשקעות אביב-שגב משיקה קרן נאמנות חדשה בניהול איילון קרנות נאמנות; הקרן החלה ביום 21 אוגוסט 2024. התאמת נכסי הקרן למדיניות ההשקעות תסתיים עד ה-4 באוקטובר 2024

 

 
אביב שגב, צילום: סיימון פניגשטייןאביב שגב, צילום: סיימון פניגשטיין
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/08/2024

חברת ניהול ההשקעות אביב-שגב משיקה קרן נאמנות חדשה בניהול איילון קרנות נאמנות.


הקרן היא: אביב-שגב (A2) ניהול תיק השקעות 20/80, (מס' נייר5138920) ובמסגרת מדיניות ההשקעה הקרן תהיה רשאית ליצור חשיפה עד 20% למניות וכן עד 10% חשיפה למטבע חוץ בערכם המוחלט.(*)

מנהל הקרן הוא איילון קרנות נאמנות בע"מ. מנהל השקעות חיצוני הוא אביב-שגב ניהול השקעות בע"מ. נאמן הקרן הוא יובנק חברה לנאמנות בע"מ. דמי הניהול בקרן יעמדו על 0.85%. (**)

קרן זו תצטרף לקרן אביב-שגב (D4) גמישה, (מס' נייר 5133186) שאביב- שגב השיקה לפני כשלוש שנים בניהול איילון קרנות נאמנות בע"מ. אביב-שגב נכנסה לתחום קרנות הנאמנות לאחר תקופה ארוכה של מעל עשר שנים שעסקה בניהול של תיקי השקעות מנוהלים ומיועצים וכן ניהול תיקי גמל בניהול אישי.

אבי שגב, מנהל ההשקעות הראשי בחברה, המחזיק בניסיון רב שנים פעילות בשוק ההון, ישמש כמנהל השקעות ראשי של הקרן. אבי שגב: "אנו מתכוונים ליישם את התובנות, הניסיון ושיטת העבודה שהובילו אותנו בהצלחה עד כה בניהול אקטיבי של תיקי השקעות מנוהלים ומיועצים וכן ניהול תיקי גמל בניהול אישי".(***)

חברת אביב-שגב היא בוטיק השקעות הדוגל בניהול אישי ללקוחות ("Tailor Made") שנוסדה לפני יותר מ- 12 שנים. החברה עוסקת בניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים וחברות, ניהול קופות גמל וקרנות השתלמות במתכונת של IRA ( קופת גמל בניהול אישי) ובניהול קרנות נאמנות.

הערות:

2- עד30% חשיפה למניות בערך מוחלט, A – עד 10% חשיפה למט"ח בערך מוחלט.

4 – עד 120%  חשיפה למניות בערך מוחלט,  D – עד 120% חשיפה למט"ח בערך מוחלט.

(*) למדיניות ההשקעה המלאה ראה תשקיף מנהל הקרן/ואו דיווחים מידיים בתוקף שבאתר המגנ"א.

(**) נא ראו הערה מס' 4 בתשקיף הקרן האמורה: "מנהל הקרן התחייב לפעול בהתאם למתווה רשות ניירות ערך לעניין העלאת דמי ניהול בקרנות, על פיו לא יעלה את שכר מנהל הקרן או את שיעור ההוספה (להלן ביחד: "השכר") בקרנות שבניהולו במהלכה של שנה קלנדרית. מנהל הקרן יוכל להעלות את שכרו בקרן רק ביום 01.01.2026 (פרטים בעניין חריגים נוספים להתחייבות האמורה מובאים בדוח מיום 03/03/2016 אסמכתא: (2016-03-040243).

(***) להערכת מנהל ההשקעות החיצוני, אין באמור התחייבות להשגת תשואה כלשהי.

המידע בפרסום זה אודות קרן הנאמנות שניהול ההשקעות שלה מתבצע ע"י אביב-שגב ניהול השקעות בע"מ ומנהל הקרן שלה הינו איילון קרנות נאמנות בע"מ, אינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרן. רכישת יחידות בקרן תיעשה על בסיס תשקיף הקרן שבתוקף במועד רכישתה ובהתאם לדיווחים של החברה המנפיקה של יחידות ההשתתפות, כפי שניתנים מעת לעת. אין בתשואת הקרן בעבר כדי להבטיח תשואה דומה בעתיד ואין לראות באמור לעיל התחייבות של מנהל הקרן ומנהל ההשקעות של הקרן להשגת תשואה כלשהי.

x